IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Спад на пазара на коли втора ръка у нас за пръв път от дълги години


Обратно в новината

Коментари Коментари

77
Бай Дрън
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
Преди си взех две нови коли, но последната вече я карам 12 години. Просто минавам по 8000 км годишно, а цената на новите автомобили се покачва по-бързо, отколкото мога да взема за моята на старо. Тоест, дори да взема нова, аз все едно подарявам старата кола и плащам наново. А старата за 12 години е на 90000 км, няма смисъл ни от нова, ни да я заменям с друга стара, но скъпа нов внос.
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 6
АМИ ТЕ КОЛКОТО ДА СИ ВЗЕМЕШ НОВА! ПО - ДОБРЕ ДА Е НОВА НА ПОЧТИ СЪЩАТА ЦЕНА , СЪС ГАРАНЦИЯ И ПОДДЪРЖАНЕ НА РЕМОНТ И ПРЕГЛЕДИ ! НЕМОЖЕ КОЛА 2 РЪКА ДА Е 15000 ЗА ДЖИП И КОЙ ЗНАЕ КОЛКО Е УДРЯН И ТН ! КУПУВАЙТЕ НОВИ И НА ЛИЗИНГ 100 ПЪТИ Е ПО - ДОБРЕ И СИГУРНО!
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 0
И са Лада може да минем.Само здраве и спокойствие да има.Дали голф,дали жигулка...все тая.По-богати няма да станем,нито по-щастливи.Карал съм много и по много,за мен е все тая.
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 17 Не харесвам 1
Щях да махам по-дъртата кола и да я сменям с нещо уж по-ново - ползвам я само да ходя на село и по риболов, ама като им видях цените на другите таралясници, беше много по-рентабилно да я ремонтирам.Майсторът ми каза, ти си немормален да я махаш - частите ти десет пъти по-евтини от на новите, дето една дюза да замине и 1000 лева, диагностиката отделно.
отговор Сигнализирай
73
Xaxa
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 3
"Електричните са за простолюдието". Така се изказа един от утрeпляците от Световния Икономически Форум на сатанистите, на който между другото всички наши "политици" на власт са привиквани в годините за инструктаж, включително тиkвyна и зеленото чорапче. А пък "съветника" на Възраждане Виктор Папазов е завършил и школата на сатаниста Шваб, с което много се гордее, нищо че подопечния му слуга Коцко уж искал да ни "спасява".
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 7
До 74. Не знам защо си мислиш, че джипа с евро 6 харчи повече от твоята кола. Моят малък джип с евро 5 харчи 7 литра на градско, т е. по-малко от твоята кола. Тези с Евро 6 харчат още по-малко.
отговор Сигнализирай
71
Иван Иванов
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 5
Наистина трябва да взимаш сериозни пари, за да ползваш автомобил, това са непредвидени разходи, не е - 1-2 лева. Гарирането е проблем - особено в малките улички в София - забрави.
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 6
Смешни сте през изминалата година съм внесъл за клиенти в България над 1400 автомобила от САЩ и Канада който предварително са ми платени от тях. Това не ми е основен бизнес и го правя за спорта.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 5
Демек гроздето е кисело. Нямат откъде да вкарат стари коли, никой не продава втора ръка електромобили и затова пишем всякакви глупости по медиите, как хората нямали пари. Ама те нямат пари за таралясниците, които се продават на 3-4 пъти над цената им. Един познат внася коли от Запад - той не се оплаква от липса на клиенти. Ама не се и занимава с 20 годишни гоУфове.
отговор Сигнализирай
68
Ремонторо
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 2
Проблемът на подръжката на старите коли е, че почти не се прави такава. Къде е, да направиш тестовете, да се види на компщтъра,а посел да се разпарчатоса до болтче, и говорим за ВСИЧКО - от двигателя, през седалките, огледалцата, че чка и климатика.Играчка ли е? Да! Играчка. Ама изкача ВСИЧКО. Смениш ли каквото трябва, няма ли ръжда, напръскаш ли против нея - някои коли нямат чупене! И после "той ремонта 4000, колата 5000 ..." - ем да, ама като я ремотнираш, ще е движи, като така за 29000...
отговор Сигнализирай