IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Какви коли караме? "Голф"-ове за перничани, каравани за видинчани


Обратно в новината

Коментари Коментари

65
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
В нашето семейство сменяме на всеки 3 години колите си- само Мазда нови караме, връщаме старата и взимаме нова. Аз имам 6 комби 4х4, 175к.с. 2017та модел, жена ми има Мазда 2. Не ни тежат на бюджета кой знае колко- 10% от заплатите си даваме за вноска на месец. Към момента нито един път не сме имали какъвто и да било проблем с тях. Фен съм на спортните автомобили и имам Селика 2003та модел, Йамаха мотор с лек тунинг 210 конски сили на 1000кг.. 350 000км е направила няма никакви проблеми.
отговор Сигнализирай
64
До 70
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
RAV4 2000-2005 беше много хубава като модел, но ... това е вече 13-18 годишна кола и ще започнат да се проявяват разни работи. Ако е на 13 години по-добре, но ако е на 17-18 години, ще я купиш, след 2-3 години ще направи 20 и за колко ще я продадеш след това. То за нашите пътища наистина трябва джип, например малък джип като RAV4.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Ако някой иска да ограничава старите коли от екологични съображения, то тогава трябва да говори не за възраст на колите, а за наличие или отсъствие на определен евростандарт. Ограничение от екологични съображения за България са напълно безмислени, защото колите в България са малко, по-малко от средното за ЕС и замърсяват малко. Доказателството е, че наднормено замърсяване от колите в България няма, вкл. и в София. Единственото наднормено замърсяване е това с ФПЧ от отоплението с твърдо гориво.
отговор Сигнализирай
62
Реалист
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Преди години имаше някакъв малък смисъл да се ограничават старите коли от екологични съображения, но сега това е безмислено. Старите коли в една или друга степен вече също са екологични. Евро 1 е от 1992/1994 години и колите в България, които нямат поне Евро 1 са много малко и се изпозлват много по-малко от по-новите. Грубо казано, от километрите изминати в България от колите, под половин процент се пада на коли от преди Евро 1. До 5-10 години няма да има движещи се коли без поне Евро 3.
отговор Сигнализирай
61
Шоп
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
До Един от СеверозападаНе сме комплексирани, а имаме пари за по-хубави коли от вашите.Ама ние от 2007 г ядем асфалт.Вие едва сега узрявате за идеята.По-скоро комплексираните сте вие.Бедните мразят богатите без значиние с колко умения и труд са си спечелили парите.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
До пенсионерА пък пък бившия ми работодател кара само нови Тойоти и такива филми с пътна помощ не е гледал никога.Трябва да помислиш какво купуваш.Един приятел купи чисто нова Фиат Типо 1.4Т с газов инжекцион монтиран направо на поточната линия.Две години и 80000км откак го купи и няма никакви проблеми.Служебните Пасати 2.0TDI до един(14броя)минаха за гаранционна смяна на водна помпа.Има ново и ново.Един така се хвалеше с Реиндж Роувър и като му писна от ремонти сега е с Хюндай и няма проблеми
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Няма никакво смислено основание да се ограничават по някакъв начин старите коли. Е, всеки иска по-нова кола, но и старта върши същата работа, а в много случаи даже и по-добре я върши.
отговор Сигнализирай
58
Фен на старите коли
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Напротив старата кола е необходимост. Има места, където няма автобус. Старата кола те вози без да придиря много много.Майстора ти е доволен, бензинджията те поздравява, като оставиш 2 лв. бакшиш,че ти е заредил газ. Това са все пари за реални българи. А новата какво 400 лв. смяна на масло. И то излизат в чужбина, не се разпределят по персонала, който затова е и откровено некадърен.
отговор Сигнализирай
57
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
До Анонимен38 Пак питам, къде в по-долните ми постове, съм казал нещо за комунизъм?Приятел, имам чувството, че и под статия за Ким Кардашиян, ако я публикуват тук, ще пишеш против комунизма, и колко сме мързеливи в Северозапада.Ти , приятелю, колко години си живял тук, и от каква позиция съдиш? Защото аз имам поглед ивърху Северозапада, и върху Благоевградско, и върху Пловдивско, Ямболско, Сливенско,а и върху Шопландия.Много сте комплексарите там, в Шопландия.Всичките сте с Бентлита и поне прогр
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Колата трябва да е технически изправна, а на каква възраст да е колата зависи от собственика, според доходи, според предпочитания, точно както е навсякъде по света. И в Германия хората с "български доходи", карат стари коли, а не по-нови.
отговор Сигнализирай
Новини