IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Намериха останките на разбилия се Ан-148, оцелели – няма


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

119
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Проблемът на руснаците е, че винаги са се опитвали да се мерят с развитите държави, а това няма да е възможно в близките поне 50 години. Производството им е смехотворно, не че и произвеждат кой знае какво. За сега оцеляват благодарение на хищно изпомпване и износ на природните си богатства, но това ще е до време.
отговор Сигнализирай
118
Боби
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
До мухахах 122Умнико продължаваш да даваш оценки като подобни оценки може да даде само авиационен специалист1. Ту-144 е с 4 двигателя МОНОБЛОК още при първия полет прегряват и да в сравнение с Конкорд е един прототип пълен с недостатъци и детски болестиНО ЛЕТИ ПРЕДИ КОНКОРД И ДОСТИГА СВРЪХЗВУКОВА СКОРОСТ СЪЩО2. Ту-144Д вече е практически различен самолет - двигателите са два по два в мотогондоли, лети на 6500км и има ПХО за по-лесно и по-бавно кацанеНО ДОРИ ТОЗИ САМОЛЕТ Е НЕРЕНТАБИЛЕН ТОЧКА
отговор Сигнализирай
117
бяха наказани
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Ту 144 падна защото френцузите са знаели че руснаците ги шпионират и им пробутват неверни тестове за обтекаемост на фюззелажа.
отговор Сигнализирай
116
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Самолетът Ан-148 е произведен от украинския авиоконструктор "Антонов"Авиоконструкторите конструират, а не произвеждат самолети. Гениалният създател на едноименното бюро Олег Антонов е чист руснак, роден в Подмосковието. По онези времена хората не се деляха на руснаци и украинци.Когато е създаден Ан-148, О.Антонов е вече покойник. Къде е произведен този самолет не зная - правеха го и в Украйна, и в Русия. Западните благодетели закриха "Бюро Антонов" и голяма част от работещите преминаха в Русия.
отговор Сигнализирай
115
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Руски авиокомпании и сега возят хора до и от България, но не с боклучавите руски самолети. Забранено им е и много правилно.
отговор Сигнализирай
114
До 119
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Това отдавна е направено. Руските ковчези НЕ ЛЕТЯТ до дестинации в ЕС. Точно по тази причина Аерофлот използват само западни самолети по тези дестинации.
отговор Сигнализирай
113
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
До Анонимен 119 На руските самолети/като производство/ отдавна е забранено да летят за европейски летища. За това "великия" Аерофлот на "великата" Русия е само с Боинг и Аербъс.
отговор Сигнализирай
112
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Европейския съюз трябва сериозно да вземе мерки и да забрани на всички руски авиокомпании да летят над съюза, застрашават живота на хората тук като ни летят над главите.
отговор Сигнализирай
111
мухахах
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Първото фиаско на Ту-144 разбира се е в Париж. В стремежа си да впечатли публиката руския пилот надценява възможностите на машината/а те не са велики/ и самолета просто се разпада във въздуха. Има го филмирано-всеки може да го види. Впрочем "Бурже" е злокобно място за *** при демонстрации. И МиГ-29 и Су-30 но това е друга тема. После се оказва, че Ту-144 е абсолютно опасен и нерентабилен. Няколко показни полета и.........проекта е закрит!!! А Конкорд летя почти 30 г. безаварийно.
отговор Сигнализирай
110
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
За 13 години 5 инцидента! Не е ли малко множко?
отговор Сигнализирай
Новини