IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Версиите за катастрофата: Човешка грешка, лошо време?


Обратно в новината

Коментари Коментари

27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
До Апел до USA и EUАн са УКРАИНСКИ самолети бе, многомалоумник!А разни руски авиокомпании купуват и Боинги, и Еърбаси. Тази година "Аэрофлот" ще купии 50 от новите МС-21 - един модерен самолет за средни дистанции. След 3 години руско-китайският голям далекомогистрален CR-929 ще подпали задниците на директорите и на Боинг, и на Еърбас!
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До Анонимен 3Самолетът не е съветски - първи полет - декември 2004 г. Това е украинско-руски проект, произвежда се в Украйна, но и в Русия, където производството му е спряно допоявата на купувачи. Това е единственият фатален инцидент. Провери какви инциденти е имало с БАЕ, Бомбардие, Ембраер, Дорние - самолети от същата класа!И не се радвай на чуждото нещастие - утре друг ще изпищи! Големият Счетоводител, Всевишният, Справедливият скоро ще гътне друга пешка от таблата!
отговор Сигнализирай
24
Боби
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До СатаНАТО 255000 часа ако летиш на презокеански полет от 12 часа или 25 часа седмично(4 полета) сещаш се за колко време се правят? 2000 се правят за една годинаНо ако летиш Москва Воронеж и всеки полет ти е 1.5 часа и 5 дена да летиш седмично 25 часа на презокеанските ще ги гледаш през крив макарон
отговор Сигнализирай
23
Апел до USA и EU
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 14
Западът да прояви човещина и великодушие: дайте им на тия окаяни рашки Боинги и Еърбъси, че ще си затрият народа, там стана ежедневие да им падат самолетите. Жалко за хората, за близките, аман от тая руска мужищина! XXI век стана, Хъбъл засне Вселената, Кюриосити праща снимки от Марс, електромобил кръжи в земната орбита, тия *** ни кола, ни граждански самолет могат да направят като хората, само приказките им големи, ама то се виждат голите им ***! Помогнете на хората в Русия!
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 11
Добре, че тези самальоти нямат разрешение да летят над Европа. По далеко от русия, по близо до цивилизацията.
отговор Сигнализирай
21
СатаНАТО
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
В конкретния случай командирът е бил 52-годишен с 5000 часа нальот, което ме навежда на мисълта, че е почнал да лети доста късно. 5000 часа нормално се навъртат за 6-7 години.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Допреди няколко гдини руснаците имаха огромен недостиг на пилоти, но не искаха да взимат чужденци. Напънаха се и обучиха за пилоти щурмани, бординженери, дори радисти. Само че на 40+ е трудно да станеш пилот като хората. И се случиха куп аварии поради пилотски грешки, вкл. В Казан един такъв екипаж заби боинга перпендикулярно с носа надолу в пистата.
отговор Сигнализирай
19
СатаНАТО
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Самолетът е конструиран в бюро Антонов, но лиценз за производство имат и руснаците и го сглобяват във Воронеж.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До 20Пилотът, то е ясно!
отговор Сигнализирай
Новини