IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Путин обсъди с Макрон и Меркел ситуацията в Сирия


Обратно в новината

Коментари Коментари

76
пенко
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
На вниманието на Боби- Факт : Вчера СОПЛОТО ми изхвърли моите РЕАКТИВНИ газове,които веднага бяха охладени в кръгло-квадратното простратство до температура оставяща ги на нежеланото ниво !!! Превърнаха се от Реактивни в Деструктивни и предизвикаха следния обмен на информация :..." АБЕ ... ПРО... , ЧУП.... БЕ ***... ;МАХ.. С. ДРИШ.. НЕЩА.... !!!!!!
отговор Сигнализирай
75
"-"
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Су 57 е там за да се тестира "машинката" комплексно, преди началото на серийното й производство!Тоест, да се отстранят проявените "детски болести" на самолета с огромното количество нови технологии и въоръжение.
отговор Сигнализирай
74
До Анонимен 63
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
Умен, защо не четеш? Израел загуби един F-16 на 10 февруари и това много ги разстрои, защото бе свален от С-200 - съветска ракета, купена от сирийците през 1980 г. А на 16.Х.2017 г. е свален един F-35! Но това не си го признават и може и да не е истина. В акцията на 10.02 т.г. не посмяха да изпратят F-35. Загубиха и 3 разузнавателни безпилотника от сирийското ПВО. Американците - 1, турците - 2. Не търси български източници - не е политкоректно да пишем за такива неща, ще ни дърпат ушите!
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Новите двигатели на суто ги инсталираха преди повече от 1 година и дори ги подобряваха няколко пъти. Облетени са добре и са сигурни, но в бойни условия винаги има условности, за които си трябват бойни изпитания. Двигателя 5 - то поколение за суто си е изцяло руски и не е даван, продаван и т.н. на/с никоя държава. Но дори и със старите двигатели, самолета е свръхманеврен и с нисък радарен профил. А новите двигатели са уникални...
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Новите двигатели на суто ги инсталираха преди повече от 1 година и дори ги подобряваха няколко пъти. Облетени са добре и са сигурни, но в бойни условия винаги има условности, за които си трябват бойни изпитания. Двигателя 5 - то поколение за суто си е изцяло руски и не е даван, продаван и т.н. на/с никоя държава. Но дори и със старите двигатели, самолета е свръхманеврен и с нисък радарен профил. А новите двигатели са уникални...
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Докато завършат обсъжданията и Гута ще е свободна от ислямисти. Няма да има кой да доставя органи на американските и европейски клиники, защото когато руснаците избият ядящите сърца няма как да бъдат оправдани лиспващите органи на пленниците...
отговор Сигнализирай
70
Боби
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До Факт 69Да така се прави смесва се горещия въздух от 1 горещ контур с въздух от 2 контур и след това се префасонира потока от цилиндричен в правоъгълен който още веднъж с конструктивни решения се смесват със околен въздух(това е описание на двигателя на Ф-117) - ИМА ГОЛЯМ НЕДОСТАТЪК -ЗАГУБА НА ТЯГА до 20%Ф-22 успяват да направят двигател с правоъгълно сечение и управляем вектор по вертикала - пак има загуби 3-6%Су-57 имат кръгли двигатели без енерго загуби с 3 степенен вектор на тягата
отговор Сигнализирай
69
Боби
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
До Анонимен 63ЕХХХ ГЕОСТРАТЕГИ И ЕКСПЕРТИСу-57 е в Сирия за ИЗПИТАНИЯ както на електрониката и прицелите така и то много важно на пригодените за носене в бомбоотсек и на пилон оръжия.На класическите самолети боеприпаса се намира във движещият се въздушен поток. Относително лесно е да се направи така че боеприпаса да не се върне обратно и да удари самолета.Самолетите с бомбоотсек боеприпасите се ИЗСТРЕЛВАТ ОТ КАТАПУЛТИРАЩО УСТРОЙСТВООсвен това боеприпасите стартират на сляпо не виждат цел
отговор Сигнализирай
68
Факт
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До БобиАко не те мързи,обясни на феновете долу,как се постига изгорелите газове на Стелт-овете да са по-студени от тия на обикновените самолети.Доколкото разбрах,става въпрос за закриване на струята при соплото и смесване с околния въздух.Ама може и да не е точно така,не съм специалист.Пределно ясно е обаче,че двигателят не може да работи на по-ниска температура.
отговор Сигнализирай
67
Боби
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До Анонимен 52Умници Бойните самолети ползват двуконтурни двигатели но с много малка степен на двуконтурностЗащо - За да може да се правят подобни фигури като Кобра, Кублит и прочиеПарт енд Уитни 128, АЛ-31Ф и АЛ-41Ф имат 0,3 към 1 (Примерно един двигател за Б737 3 към 1)Разликата между примерно АЛ-31 Ал-41 и изделие 301. По-ефективни лопатки на първа степен2. По-висока температура в горивната камера - по-голямо КПД и тяга3. Нови лопатки на турбината след горивната камера - нови метали
отговор Сигнализирай
Новини