IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Джигити, тръпнете! КАТ купува 54 камери на триноги


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
Такааа,
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
камерата с тези обективи вижда номера максимум на 40 метра. Кобрата ми хваща лазера на прав участък на около 500-600 метра. Няма никакъв проблем, освен ако лазера се пуска ръчно от много близко разстояние. Проблем ми бяха обикновените радари които Кобрата хващаше на около 150-200 метра заради атермичното предно стъкло на колата. То служи като екран и се налагаше да го монтирам зад огледалото за задно виждане където няма атермично покритие.
отговор Сигнализирай
39
До 36
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
То защо си мислиш, че такива като теб с коли за по 1000-2000 лева, правят по-малко нарушения или по-малко опасни нарушения?! По мои наблюдения процентът на "джигитите" сред собствениците на евтини стари коли е по-голям в сравнение с тези при скъпите коли и това е лесно обяснимо. На теб не ти пука за 1000-2000 лева, докато онзи с кола за X стотин хиляди лева му пука и то много, а и такива коли са малко в България, освен ако Х-а не е единица.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Докато в МВР има " Тръпковищина" , "ся кво ша праим" и пр. явления, за каквито и камери и микрофони да похарчат пари резултата ще е никакъв, или най често както става чичо с бричката ще го отнесе. Баровеца с джипа или мерцедеса няма даже кой и да го спре. Това е България.
отговор Сигнализирай
37
Джигит
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Почти всеки радар-детектор има функция за лазер. Имах една много стара кобра, която си го вижда лазера...
отговор Сигнализирай
36
Киро Кюмюря
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
унгарски *** са тези камери
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Защо тези камери само за СКОРОСТ ловят а не за гражданска нали била задължителна хахаха
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 6
Искам на всяко кръстовище камера. На всеки светофар камера. На всеки знак влизането забранено - камера. 3 неплатени глоби - свалят номерата. 10 неплатени глоби - конфискуват колата. Камерите са он-***. Спокойно може да се знае кой нарушител къде е в дадения момент. Правиш 10 нарушения и ти организират засада за да ти вземат колата. Тогава ми се иска да видя как джигитите с коли по Х стотин хиляди дето се мислят за безсмъртни ще продължат да мутреят.
отговор Сигнализирай
33
До 33
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Проблема е в софтуера. Производителите на камери основно правят софтуер. Като електроника не струва нищо. Сигурно 500 лв. Опън сорс нещата които има достъпни не стават за сериозна работа. А лазера мери време за което лъча отива и се връща. Не е само по преминаване през начална и крайна позиция.
отговор Сигнализирай
32
Реалист
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Пак може да очакваме тези камери сложени на хранилките за глоби на КАТ, а не в опасните участъци, където стават повече катастрофи.-Хранилка за глоби на КАТ - широк път като слънце, където безопасната скорост е примерно до 150 км/час, но там е сложен или "забравен" знак 40 км/час и всеки кара с поне разрешената скорост за този вид път - населено място до 50 кмч/ас, извън населено място до 90 км/час и глобите валят една след друга и за 2-3 часа работа, КАТ си изпълняват плана за глобите за месец
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
"има огромен инфрачервен прожектор и май 2 камери а и някакви лазери май"На подобен принцип е като другите, но ползва за маркер лазерче, вместо радио. При сработване едната камера снима старт позиция, друга стоп позиция, изчислява се скорост по времето за преминаване от снимка 1 до снимка 2, като дистанцията между двете е предварително известна... И цялата тази фантасмагория дори да я разработваш от нула, едва ли ще похарчиш повече от 5000 лева за протипа(други още по-евтино).
отговор Сигнализирай
Новини