IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Трима мъртви, един ранен в адска катастрофа на "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

71
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Всички пишат какво е трябвало да се направи, в случай на авария и защо загиналите не са го направили. Питам - кой беше там, за да види, че не са го направили. Загиналите за млада майка с бебе и шофьорът и се е наложило да режат колата, за да извадят загиналите. В други сайтове има и снимки на колата - на хармоника е. Децата се превозват в столчета с колани, чието разкопчаване отнема време, триъгълника радко е под шофьорската седалка по мои наблюдения, а аварийната лента, НЕ е за изпреварване!
отговор Сигнализирай
70
До 70
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Ти рабираш ли какво предлагаш?! Движиш се с арзрешената скорост от 120-140 км/час по магистралата и по някаква причина трябва веднага да спреш в аварийната. Според теб, трябва да намалиш скоростта до да кажем 10-20 км/час и чак тогава да отбиеш вдясно в аварийната лента, което означава в теб да се нанижат няколко коли каращи зад теб. Аварийната лента е за аварийно спиране, а не за легнали полицаи, които да направят опасно това спиране.
отговор Сигнализирай
69
Професор Тюхчеф
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 8
Крайно време е пътната администрация да вземе мерки срещу коли движещи се в аварийната лента. Най-лесно и ползотворно ще е да сложат "легнали полицаи" на всеки 100метра и който иска да кара със 150км/ч да заповядат.
отговор Сигнализирай
68
До 65 БС
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Максимално разрешената скорост по магистралите в България за леките коли е 140 км/час. За останалите е най-много 100 км/час. С колко е шофирал шофьора на аудито не го пише, но през нощта едва ли е било с 200 км/час, а предполагам най-много с 130-140 км/час.
отговор Сигнализирай
67
cinik
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Колите с зелени, жълти или сиви стикери са били ? Много е важно да са били лицензирани за катастрофи. От догодина тея с зелените стикери ще са супер пупер и нямат право да правят катастрофи.
отговор Сигнализирай
66
Факт
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До БСДраконовските мерки никъде по света не са дали резултат. Друго се иска - неизбежност на санкцията за всяко нарушение, а това не са драконовски мерки. Сега има свръхвисоки санкции за нарушителите, е ефект няма и няма да има, докато КАТ глобява за 1 на 100 хиляди нарушения, а не за всяко нарушение. Как е по добре, 1 глоба за 1000 или 10000 лева, както е сега или 100 хиляди глоби по 100 лева, както е в нормалните държави? За това става въпрос.
отговор Сигнализирай
65
БС
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До ФактДа, за съжаление вече няма друг начин. Тоягата трябва да играе и то много по-силно.Така наречените Драконовския Мерки трябва да влязат в сила, бързо и доста по-силно. Бойко не го ли вижда, или го е страх да ги въведе, това е вече Национална Катастрофа.
отговор Сигнализирай
64
БС
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
До НЕ СПИРАЙ В АВАРИЙНА До 61До колкото знам, максималната разрешена скорост в БГ на магистрала е 120 км в час.Така, че аз не одобрявам каране с 200 км. Младите хора в случая са загинали и 90% от вината е тяхна. Аз където живея (в Западна Европа) ако ме хванат да карам с 200 км в час, сигурно ще получа около 1000 лв глоба и отнемане на книжката за 3 или 6 месеца. Ако има и други пострадали от моето шофиране ще отида и на съд. Просто няма компромиси, и за съжаление тоягата трябва да играе.
отговор Сигнализирай
63
авариината е затова
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До НЕ СПИРАЙ В АВАРИЙНАКакво прави *** в авариината лента тя е затова за спрели а не за *** дето там си карат
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Докато КАТ не заработи все така ще бъде - всеки ден десетки и стотици милиони нарушения водещи до много катастрофи, ранени и загинали. Няма друг известен по света начин да се спрат нарушителите, освен санкция за всяко нарушение, като размера на санкцията е несъществен, важна е неизбежността на санкцията. Този с аудито е карал в аварийната защото е убеден, че КАТ няма да го санкционира. Ако кара някъде извън България, където техният КАТ санкционира за всяко нарушение, ще си кара най-примерно.
отговор Сигнализирай
Новини