IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Може ли БДЖ да влезе в релси или ще фалира?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
вижте какъв идиом "БДЖ да влезе в релски". Знаете ли че когато е създадено БДЖ, всички са ни се чудели, че няма друга държава в ЕВРОПА която да има такаав голяма железопътна мрежа. Знаете ли че през войните сме представлявали голям интерес за всички инменно заради БДЖ. Знаете ли български специалисти пробиват път там, където немски специалисит не посмяват - само с едно муле. А днес умишлено я съсипват железницата, заради магистралите на Бойко
отговор Сигнализирай
13
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Това са подробности, важното е да сме стабилни и предвидими като партньори в ЕС и Нато, двигател за подобряване отношенията Турция-Европа, и за интегрирането на Западните Балкаи. А и още не е питал Баце началниците, какво да прави с БДЖ-то, ще му дойде и на него времето, както едно по едно идва за всичко. На края последния от милионерите, които са останали в тази територия, да спре новите китайски реактори, да не стане някоя беля, и да се спасява някъде.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Индия и Китай предлагаха техни влакове.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До шматкаЛyда ли си ... С 2-3 вагона пътуват бързите влакове. Тези с 15 пътника пътуват с 1 вагон или с мотрисен влак. Скоро и София - Пловдив ще е с 2 вагона ...Тарифата за 50км пътнически влак е 3 лв, за бърз 4,10 лв втора класа
отговор Сигнализирай
10
anansar
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Миналата седмица пътувах до Пловдив. Беше кошмар!17 души не успяха да си купят билет от Подуене- въвеждали нова система, издаването на билет отнема много време, а работеше само една каса. Натрупа се огромна опашка, много хора "изгоряха".Влакът, пътуващ до Свиленград, и обиращ пътници от Пловдив, Пазарджик, Димитровград и други големи градове се състоеше от три вагона. Единият беше резервиран за футболисти. Другите два бяха претъпкани кат консерви копърка.
отговор Сигнализирай
9
Гост
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
До Старият машинистуахааа не думай.... трудно е да си железничар акъл трябва.... сигурно най-трудното нещо което ти се е налагало да правиш е да внимаваш да не те блъсне кола на близкия светофар до ЖП-то.
отговор Сигнализирай
8
шматка
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До 7Вагон-ресторанти може да няма но машините са огън работа
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Относно пътническите превози БДЖ предлага прекрасно ретро изживяване - в повечето вагонен състав няма разлика между 1985 г. и 2018 г. и човек може да се пренесе назад във времето, само че без удобствата като вагон-ресторант от тогава и малко по-бавно.
отговор Сигнализирай
6
Старият машинист
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
ОСВЕН ПАРИ, трябват и истински железничари. Имаше железничари, израстнали край ЖП линиите, на които бащите и дядовците бяха железничари. В последните години, заради орязване на щатове и бяха съкратени безброй служители. А професионалист не се става от днес за утре.Само с пари не става, трябва и акъл.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Шест години начело на БДЖ и резултат - слаб! Още нямат нормална модерна електронна система за купуване на билети. Касиерките - още с DOS. В кой век живеем? Този за какви реформи говори?
отговор Сигнализирай
Новини