IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

30 метра за 3 секунди! Хеликоптерът пада, две жертви, ранен


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
А хората говорят, че авиолекарската комисия във ВМА е подкупна. Вярно ли е това? Казват, че срещу пари, могат да сложат всеки кандидат на място за пилот във ВВС. Защото така държавата ще го изучи за нейна сметка. А иначе ще си плати около 150 000 лева (цената варира) за бревети и разни други документи, които ще трябва да си изкара сам, като ходи да се учи за пилот в частни летателни центрове.За незнаещите - Не, от години вече, не може само с учене в Технически университет. Не става!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Oт статията: "беше ранен и е във ВМА"Ужас! Във ВМА здрав мъж да вкарате, там той може да забременее и да му създадат изкуствена проблемна бременност, от нехайсвто, непрофесионализъм и мърлявост!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Вероятно повредата е била във задната балансираща перка. Това е по опасно.По принцип хеликоптерите могат да се приземяват и при спрял двигател на основната перка.Даже това е част от тенировките и изпита за пилот на хеликоптер. Издига с хеликоптера на някаква височина над тревна площ, изключва се двигателя и пилота трябва да се приземи възможно най гладко.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Не е проблема само в техниката,хеликоптера дето се разби в морето беше нов.Просто с 25-30 часа на година нальот на каквото и да летиш ,все е опасно за теб,околните и техниката.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Добре че не падна на парада над София че тогава кой знае колко жертви щеше да има.
отговор Сигнализирай
28
Манолски
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
що не падне някой хеликоптер с властимащите докато летят и папкат бадемчета и жулят уиски
отговор Сигнализирай
27
Боби
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Анонимен 26Новини нямаше за катастрофи, но имаше некролози на летци ... Ако някой искаше да знае подробности винаги се научаваха на ушенце.
отговор Сигнализирай
26
Боби
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До Анонимен 19 21 24 25Да повторим за писачите щото не четатима грубо 3 поколения Ми-8(всичките се водят ми-8 в СССР/РФ)Ми-8(преди Афганистан), Ми-17(Афганистанския опит) и Ми-171(напълно съвременно производство с композитни материали и стъклена кабина)Произведени са над 17 000 хеликоптераЕдинствения хеликоптер който може да се сравнява с Ми-8 по произведени бройки е прословутия ХЮИ или UH-1 ИрокезСамо дето ХЮИ е 3 пъти по-малък хеликоптер от Ми-8До сега се произвежда, наследник Ми-38
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
До ... 11защо през 2018 година се лети с машина ( изключително добра за времето си) на 55 години???? имаме един хеликоптер, който е на 55 години през 2018????Защото братска Русия не дава да купуваме нова техника за армията, е за това.Или ремонт на старите котори при тях да им пълним гушите, или нищо и Боко Тиквата изпълнява.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
До Анонимен 21Ох откакто влязохме в Натото много вертолети изпопадаха. Като бяхме във Варшавския сякаш не падаха ...толкова...Откакто влязохте в НАТО-то има 20 телевизии, които да дъвчат такива случаи всеки ден по цял ден.Във Варшавския договор в Земеделско знаме и в Работническо дело такива новини нямахте.Там пишеше само за победите на Партията над империализЪма.
отговор Сигнализирай
Новини