IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Самолетен инцидент: Пострадалите - със спукани тъпанчета


Обратно в новината

Коментари Коментари

34
Мен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Това,че е падал бързо е абсолютно необходимо при разхерметизация,за която пишеше,че е имало. Прави се с цел по-бързо достигане на височина,където налягането не е така високо и кислородът не така разреден. Живи и здрави,Господ ги е опазил живи! И опитен пилот,разбира се!
отговор Сигнализирай
33
РВ
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До 32Като каруца казваш бил самолета? Ти колко разбираш от самолети,та да знаеш дали един самолет е оборудван с най-модерните инструменти и системи за подсигуряване в случай на грешка? До колкото знам, Луфтханза използва предимно А320. Това е най-съвременната машина за кратки полети. Това че седалките и пластмаските в салона са ти се сторили овехтели не значи че айркрафта не е годен за полет. Стюардесите са там за да ти сервират вода докато си залепен за седалката, а не да ти удовлетворят нагон
отговор Сигнализирай
32
???евро???
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Умниците, дето пишат мн.ч. на евро- ЕВРА- да го духaт смело. и ед. ч и мн. ч. на ? е ЕВРОа пък днес-бг, също да го духаT, за пазара на ryanair могат само да мечтаят
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 7
София - Хамбург с Луфтханза си е трагедия. Самолетра беше като каруца. Персонала беше като ***. Малко приличаха стюардесите на *** - една от авторките тука.
отговор Сигнализирай
30
РВ
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
@30Не съм казал че не са го усетили...напрао са напълнили гащите ако питаш мен. Ако не си пилот не знаеш че такъв десент е контролиран и нормален. Просто червата малко им се качват в гърлото и си мислят че самолета пада щото се клати крилото:) разхерметизаця може да се получи или от много силна турбуленция( много рядко) или от лошо оплатнение на врата на фюселажа. Тъпанчета се пукат в момента на разхерметизацията от рязката разлика в налягането.
отговор Сигнализирай
29
@29
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Абе всъщност снижаването е било от 11км на 3 км за 8 минути, т.е. по километър на минута. Т.е. три пъти по-бързо от това което не се усеща. Усетили са си го и със сигурност са били откачили от страх. Тъпанчетата не знам от какво са се спукали, но в крайна сметка важното е че са живи и здрави всички.
отговор Сигнализирай
28
РВ
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Нормалният десент на вертикалната скорост е 1000 фута в минута- сиреч около 300 метра. За 10 минути е 3000 метра. Това е снижаване което пътниците не могат да усетят.За седем минути 4-5 хиляди метра не са чак такава страшна вертикална скорост,че чак тъпанчетата да са им спукани. Спукани са заради разхерметизацията и шумът на фюселажа.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Ужас! Добре, че се е разминало само с това и не е паднал. Бързо оздяваване на пострадалите!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 45 Не харесвам 1
Не знам коментиращите тук изобщо имат ли акъл? При разхерметизация на полетна височина, свалянето на самолета веднага е единственото възможно действие. В кислородната маска има кислород за около 15 минути, след това какво ще дишат пътниците? Да не говорим, че температурата навън е -40С. Това което е направил пилота е било по правилник и е спасило човешки животи. Тъпанчетата зарастват, ама задушаването доколкото ми е известно е необратимо. Браво на пилота за брилянтната реакция и на самолета!
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Пак са се нароили една камара мажоретки да защитават тези аматьори.
отговор Сигнализирай