IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

33-годишен моторист загина, удари се в трактор


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
19
Ели
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Да почива в мир душата му.Със съпруга се женим- условието беше да зареже мотора "Харли - уникален модел".Като знам как неграмотно шофират в БГ е самоубийство да си на две колела.Трябва да си луд в БГ да управляваш велосипед или мотор, чудя се на жените на тези момчета, нямат ли акъл в главата да не ги спрат.Колкото и добър шьофор да си, винаги има неграмотници с купени книжки.В БГ няма контролиращи органи, беззаконие и анархия на пътя.Пешеходец, велосипедист, моторист - сме самоубийци
отговор Сигнализирай
18
Тошибиян
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
1 бръмчашт *** по малко дано до края на летото не остане ни един
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Нормално е човек с МПС на 2 колела да се претрепе при инцидент на пътя.Първо защото е пpocт и второ защото не е защитен от нищо...
отговор Сигнализирай
16
манипулираш
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
до 14"статистиката за фаталните инциденти - колко с коли и колко с мотоциклети! Шофьорите се избиват 5 пъти повече от мотоциклетистите"или умишлено манипулираш, или не ти достига нещо в главата да се досетиш какви глупости пишеш. Хайде намери тази гореспомената статистика на инцидентите. НО имай предвид че броя на колите и моторите не е равен. След това раздели броя на катастрофите на броя на машините и накрая ще видиш че при мотористите става далеч по-често
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Дружно плюете по мотористите, съединението прави силата! Във вашия случай - мишата сила. Както има идЕоти на 4 колела, така има и идЕоти на 2. И едните ***, и другите ***. Не виждам какъв ви е проблема.А като моторист на 5 сезона, да ви споделя - имам 2 катастрофи. Едната беше с 30км/ч - отнемат ми предимство при движение направо(другия - с ляв); втората с около 50км/ч - при престрояване не ме отчитат. Просто пример, че не винаги скоростта е фактор, не винаги скоростта е 200-300.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
До Анонимен 13Ганчо пише без да мисли! Абре, Сократе, виж по статистика колко са авто шофьорите в България и колко са мотоциклетистите! След това провери статистиката за фаталните инциденти - колко с коли и колко с мотоциклети! Шофьорите се избиват 5 пъти повече от мотоциклетистите. Също така можеш да провериш и колко са блъснатите на пешеходна пътека - колко са блъснати от коли и колко от мотоциклети. Уж сте родолюбци а се разделяте на два лагера! Българската простотия е наистина уникална!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 9
Не съм срещал моторист, който да спазва правилата - например да кара с 50 км/ч в града или да не изпреварва на неразрешени участъци. Защо претендират, че само автомобилистите трябва спазват правилата и да ги пазят. Карането на мотор в България трябва да се забрани, а който го влече към смърта, да си намери по-хуманен начин да умре. Грозна картинка е със 100 км да спреш в някоя мантинела - тук крак, там глава. С автомобил може и драскотина да нямаш.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Шофьорите не автомобили са повече от загиналите мотоциклетисти по съвсем точна статистика. Шегувате се ама каквото повикало такова се обадило. Българинът е прокълнат в родината му защото няма и не изпитва състрадание.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
От органите на донора останал ли е некой здрав? Или се е размазъл в трактора с 200?
отговор Сигнализирай