IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Асфалт с варовик... "Пи Ес Ай" – лабораторията, която провери себе си!?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Край
преди 6 години
Харесвам 89 Не харесвам 2
За всичко е виновна ДИВОТИЯТА ни българска.В деня на траура карам с максималната скорост по закон по магистрала Тракия - двете ленти плътно в коли. Е немат спиране - светкат ти да отстъпиш пътя да мине ТОЙ. Щото искал да кара с 300. Като оставиш нормална дистанция с тоя пред теб - изпреварват те от дясно. Загубен народ че и без власт и държава - нормално е да се самоизбива.
отговор Сигнализирай
38
Православен
преди 6 години
Харесвам 62 Не харесвам 2
При диктатурата на Бойко Борисов, невъзможни неща няма!
отговор Сигнализирай
37
ДС
преди 6 години
Харесвам 74 Не харесвам 1
В днешно време не можеш да пратиш детето си в детска градина ако негов роднина работи там а в същото време ЗАКОНА позволявал асфалтополагащата фирма и проверяващата да са на един собственик. Е ТОВА НОРМАЛНО ЛИ Е ?
отговор Сигнализирай
36
saki
преди 6 години
Харесвам 71 Не харесвам 5
Много ,често на прави отсечки извънградско или прави спускания,когато карам с максимално разрешените 90 км.ч. , шофьорите на камиони и автобуси, се прилепват плътно зад мен, без дистанция и започват ,да ми присветват с фаровете. Следват си някакви техни правила ,на шофиране,като това да използват максимално инерцията надолу за икономия ,засилвайки тези 20 тонни машини с 140 км.ч. или пък засилвайки се ,за да изкачат по лесно следващия баир. Така застрашават моя живот и ме стресират.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 86 Не харесвам 0
има коментари, че шофьора е на 60г. - и е "стар"...някой дава ли си сметка, че на нас ще ни се налага да работим до 65- и нас ще ни вози 65год.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 94 Не харесвам 1
Трейс в момента "рехабилитират" бул. България от Гешов нагоре към Бояна. Пътят преди това беше идеален, ама нали трее да усвоиме едни пари! Та след намесата на Трейс по България, по-добре заобикаляйте този участък. Там новия асфалт няма да е по-различен от ония, а на Ручей има опасен вираж! Там нееднократно "майстори на спорта" са скачали на спирката или са стигали и до Шел-а.
отговор Сигнализирай
33
Българина
преди 6 години
Харесвам 87 Не харесвам 6
От 1937 до началото на войната хитлер е успял със 130 хил души строители да вкара в експлоатация между 1000 и 3000 км магистрали годишно. Слагало се е и асфалт и бетон. И така до днес. Ние приключихме с пътищата както със спорта и много други сектори 1989г. Сега са приоритет мързела на *** ганите, ерническите парти, правата без задължения на същите, джендърството, гейщината и евроатлантизма. Резултата е бб три мандата и гвоздея на програмата му магистралите, се оказа крив и ръждясал
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 4
До ДимитърМного си интересен, само че строителната фирма и монтьорът не са държавата.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 74 Не харесвам 2
Пътищата строени преди 89г ще надживеят герб и ЕСРимските ще надживеят и двете.И не забравяй, че този човек с досието е приближен на Тошо, а хората около него са все партийни чеда.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 44 Не харесвам 1
АПИ имат изискване в тръжните документации строителните фирми да разполагат със собствена лаборатория...
отговор Сигнализирай
Новини