IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Камери в БДЖ няма, но скрити камери има – поразии за милиони!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
ДО LBN ОТ ДИМО
преди 6 години
Харесвам 56 Не харесвам 3
... Не може да "стопанисва" ли ? ... Я се скрий , бре ! ... Може и още как ! Само където ... НЕ ИСКА ! ... Няма желание ... защото първо имат други цели ... И второ ... БЪЛГАРИНЪТ си е главно БАЙ *** и С_ _СКИ ТАРИКАТ ... Трябват да 'УСВОЯВАТ СРЕДСТВА" , които ако отиваха на точното място - а именно за подръжка на железопътната ни инфраструктура... Със сигурност положението нямаше да е такава ТОТАЛНА РАЗРУХА !!! .. ЕДНАТА ЧАСТ ОТ НЕЩАТА СЕ ПРАВЯТ УМИШЛЕНО , А ДРУГА - ЗА ДА МОГАТ ДА "УСВОЯВАТ"!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 1
Крадеш ли от колектива си на печалба.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 41 Не харесвам 0
Карай бавничко, бавничкота чак яваш яваш с приватизацията и лустрацията. Докато не остане нищо не окрадено!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 49 Не харесвам 0
По някои влакове вече БДЖ пътува с локомотив + 1 вагон. Следваща стъпка - превоз с дрезина под наем от БДЖ :D
отговор Сигнализирай
5
Димо Падалски
преди 6 години
Харесвам 76 Не харесвам 0
... Ако тръгна пеш до влака София - Бургас , има голяма вероятност да стигна преди него на ЖП ГАРА - БУРГАС ! ... Ако докараме група Японски туристи на нашата Централна гара тия ще умрат от кеф ... Ще се счупят да се снимат до нашите ... "влакове" ... Такива превозни "средства" едва ли имат й в музеите там ! :) ... "ГОЛЯМАТА ЦЕЛ" явно е да се фалира БДЖ ... И впоследствие да бъде "взето" от някоя мутра или група от мутри , а кинтите от товарни превози да влизат в "ПРАВИЛНИТЕ БАНКОВИ СМЕТКИ" ...!
отговор Сигнализирай
4
До LBN
преди 6 години
Харесвам 53 Не харесвам 1
Що не ги изпееш тия дитирамби в Япония? Или в Китай?Да, и на двете места наред с държавния оператор има и частен. С дублираща жп линия по дадено направление (но не всяко!) и съответната поддържаща инфраструктура. И познай, изградени са на между 1 и 3 до 5 км разстояние една от друга. Потърси за структурата на железниците в Япония и по-специално по направлението Осака - Токио. И тогава обяснявай как държавата е лош стопанин. У нас е така заради съзнателно въведената и толерирана безнаказаност
отговор Сигнализирай
3
LBN
преди 6 години
Харесвам 45 Не харесвам 29
Доказано е, че държавата не може да стопанисва такива дружества. Като добавим и манталитета ни, ето го бедствието. Да се закрива БДЖ, да има частни превозвачи, със съвременна услуга, така ще спрем да се избиваме и по пътищата.
отговор Сигнализирай
2
Някой
преди 6 години
Харесвам 76 Не харесвам 0
Въпросът остава - кога ще се случи следващата трагедия, за да почнат пак да си прехвърлят топката като гламави, и да замажат положението. След това ще помолят за още пари, за да може и те да потънат някъде и така, докато на хората не им писне... което може да стане след 100 години. Нов бардак със стари к*рви не се прави, а цялата ни държава е пълна с такива.
отговор Сигнализирай
1
ДДДДДД
преди 6 години
Харесвам 86 Не харесвам 3
Това се цели да се направи. Да се фалира БДЖ и да се изкупи от частна фирма. БДЖ товарни превози да носят милиони ама в някой частен джоб.
отговор Сигнализирай
Новини