IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Boeing: Когато евтиното излезе скъпо


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
шматка
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До 1Модернизацията на Ефките е в боекоплектовката и във вкарване на подобрена авионика бе му рзелаж.Там няма с.копени двигатели и повече товар.Кво да ти обяснявам.За тези 737 се прокрадва мнение че Боинг са набутали някакъв софтуер за елиминиране на пилотите при дадени обстоятелства.Опитали са се да избегнат грешките от 11.9Не знам дали е вярно но ако е така са сложили хората на курбан
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
"....за нашия бъдещ Ф16 важи същото нещо, стара каруца с много електроника...."==================6+
отговор Сигнализирай
15
V
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Тия оптимизации дето ги правят са опасни и при това не е само при самолетите . Новите работи като цяло са по нетрайни .Според мен с времето и по бързото стареене на новите материали евтиното ще излезе по скъпо . Тоест ще има още проблеми заради бързото стареене на някой нови материали .И на края пак ще предпочитат малко повече да харчи или струва,ама да е по сигурно ;)
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
По добре на 50 отколкото всеки път нов закон
отговор Сигнализирай
13
Bad Company
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Без всякакво съмнение е огромен гаф за Боинг. И без всякакво съмнение Боинг ще го преодолее. Няма по-добър "кон" от 737.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
За да е ефективна една машина първото което трябва да се запази й най важното, сигурностаи при експлоатация. Може да се модифицира може да се олекотява но най важните детайли като управлението и сигурноста на двигателите трябва да се ползват от издържали изпитание във времето технологии. Управлението в днешните машини е поверено на Автопилот. Това добре, но когато този автопилот започне да прави грешки трябва да има възможност пилотите да поемат управлението и да приземят самолета безавариино.
отговор Сигнализирай
11
до 9
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
пич не е проблема кой го е конструирал, хората са ти го написали, стара концепция на 50 години. Къде видя някой да упреква конструктурите. Хайде стига тарикатлъци, както ти изнася.
отговор Сигнализирай
10
Авиатор
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Статията е пълна с неточности.Сегашните пилоти разчитат на електрониката,при отказ уменията им са нулеви.А и самата концепция на Боинг за възтановяване при загуба на подемна сила е доста противоречива.
отговор Сигнализирай
9
Burzum
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Ми щото са се слели двете фирми осемдесетте..
отговор Сигнализирай
8
До ето това
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Ф-16 е проектиран от Дженерали Дайнамикс и не знам защо го произвежда Локхийд Мартин, а Боинг си е на Боинг
отговор Сигнализирай
Новини