А защо няма инциденти с Еърбъс например? Защото не е американско производство. А нашите тикви вместо да поръчат боен самолет произведен в Европа, поръчаха F-16, на който тепърва ще му строят завода. Ама нейсе, нали Боко и Co, трябва да приберат комисионната и да близнат г*за на Тръмп.
отговорСигнализирай
45
Анонимен преди 5 години
23
Зъл компютър ислямист май е виновен? Машините вече превземат управлението и се поличава е-управление.
отговорСигнализирай
Не съм компетентен чак до такива голями подробности , но се доверявам на експерти с опит.Доколкото обясниха, пилоти, инженери поподдръжката, двигателите на самолена са нов модел, с променено окачване, което налага намесата на електроника, да неутрализира "кабриращия момент", тоест, повдигането на носа на самолета.Лошото е, че тая система работи даже когато е изключен автопилота, тоест, както каза инженер поддвъжката-пилота се бори с нея и не може да я пребори.И в сащ е имало проблеми, но са мълч
отговорСигнализирай
40
Анонимен преди 5 години
923
За катастрофата на Юберлинген - грешката е на руския пилот. Не изпълнява указанията на бордната система за избягване на друг трафик. Руски пилоти сринаха Ту-154 от 12 000 метра и се избиха. Руски пилоти дадоха на деца да управляват самолет с пътници и се избиха. Руски недоучили пилоти забиха самолета с носа надолу в пистата в Казан.
отговорСигнализирай
39
Анонимен преди 5 години
917
Руските пилоти ако бяха нормални, нямаше да са на едно от първите места по катастрофи. Като не им харесват Боинг и Ербъс, да слизат и да ходят пеша.
отговорСигнализирай
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години