IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Трагедията се повтаря – преди 50 години Boeing е в същата криза


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 2
Тоест знаело се е, че самолета се държи неадекватно, но не са го спряли? Нещо глоба от типа каквото спретнаха на VW ще видим ли? Или то щото са САЩци, всички престъпления са им простени?А от това излиза, че ако не го спрат или преработят изцяло, въпрос на време е да се качи поредния екипеж, дето с изненада ще установи, че за разлика от 737-4, въпросния 737-макс8 иска при излитане да се разбие в земята, а те никак не могат да му попречат.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
Винаги когато самолетът има противопокасно поведение, се обвиняват пилотите, че намали достатъчно опит. Така пак на един боинг през 2001ва му се откъсна опашката при опит да се освободи от турболенция. Боинг веднага обясниха как пилотите трябвало да се обучават да не използват рязко стабилизаторът.Един американски пилот обяснява как за 10 години с един същи Боинг, всеки полет системите покавали различна грешка. За справка Julie Clark в интервю за FlightChops.
отговор Сигнализирай
5
Атакист
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 15
Бъдещето е в руските дирижабли. Сигурни са.
отговор Сигнализирай
4
под експерт имах
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
предвид 'есперта' - анонимния 1
отговор Сигнализирай
3
До 'експерта&#0
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
За елероните и задкрилките чувал ли си? това са едни работи зад крилета, които при излитане и кацане се отварят - при излитане създават по-голяма подемна сила а при кацане - съпротивление за намаляване на скоростта. Когато ги въвеждат за пръв път те не са синхронизирани и едните се отваряли по-бързо от други, като създават нестабилност в управлението.
отговор Сигнализирай
2
експерт
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 4
До Анонименаеродинамичните спирачки на крилото определено не са за поддържане във въздуха...
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 34
Боинг ще оцелее, разбира се! Ама руското авиостроене е отдавна 2 м под земята.
отговор Сигнализирай
Новини