IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Евакуират 1300 пътници от круизен кораб край Норвегия


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
До Анонимен 16Уважавам знанията ти, но искрено се съмнявам азиподите да се използват толкова масово. Поне онзи италиански круизер, който преди няколко години некадърният му капитан напори на скала до остров Джилио нямаше от тези движители, беше обикновена схема..
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 3
Завчера едно *** си спомни в този сайт, как преди 5 години един Т-14 "Армата" не можа да запали на парада. Забрави да каже, че момчето беше блокирало, а не двигателя, и танкът тръгна моментално, когато се качи техник. Та въпросът ми е колко хиляди пъти в течение на колко десетилетия трябва да преразказваме тази случай с огромния кораб, опасността, на която са били подложени пасажерите, близостта на брега и т.н.16, електроходи? Не разбирам. На акумулатори или водородни клетки? Все пак са дизило
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 40 Не харесвам 0
Съвременните круизни кораби са електроходи. Малки кораби като този имат 4 дизелови двигателя които произвеждат ток (големите може да са и с 6). Тока върти 2 двойни електродвигателя разположени в азиподи, които въртят 2 винта. Както виждате всичко е четворно за по-голяма сигурност. Случва се да спре един двигател, най- много 2. Ама и четирите е почти невъзможно. Тея трябва да са големи майстори за да останат без ход.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 37 Не харесвам 0
Бил съм на круизен кораб с дизел генератори. Бяха 4, един беше достатъчен да задвижи кораба и поддържа всички системи. Тези кораби нямат винт, а азиподове. Азиподовете се задвижват на ток от дизелгенераторите.Скайнюз предадоха че са го закотвили на миля и половина от брега и са възстановили работата на единия двигател. Но си мисля че става въпрос за повреда в азиподовете а не на дизелгенераторите. Поврева в четири от тях, при положение че са напълно изолирани един от друг е някакъв абсурд.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 35 Не харесвам 0
този кораб е построен от същата фирма която построи и коста конкордия . този кораб беше се преобърна след като екипажа изгуби управление над плавателния съд . тогава също бяха изпратили съобщение че корабът е неуправляем . загинаха 32 души .
отговор Сигнализирай
13
House M.D.
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
След тази новина индексът NASDAQ се срина с 80%.
отговор Сигнализирай
12
Zohan
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Как се губи двигател ( или в случая мощност) с заради силен вятър?
отговор Сигнализирай
11
До 5
преди 5 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
Има круизи с млади хора . Оазис,Алюр ,хармони . Можеш ли да си го позволиш обаче ?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 6
Трябва да има круизи на които не пускат хора над 70 години, ама тогава няма да има никой ... Хм "Призрачен Кораб" ... Добро име за увеселителен Круиз. Сега ще го направим с дисни и псоле ще направим 3 филма, от които един е добър, другите два са ... ми стават, ама след това е заснемем още 11, че да има парички....Айде, роди се бизнес идея!!!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 44 Не харесвам 0
Нормално.Останалите са екипаж и обслужващ персонал.
отговор Сигнализирай
Новини