IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ел. тротинетките – бъдещето на градското придвижване?


Обратно в новината

Коментари Коментари

14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Анонимен 15вярно 3 месеца било,явно се скапва конструкцията а не двигателя,гледам,че са малокалибрени,е за обществено ползване трябват с по-солидна конструкция и двигател,съгласен съм,а и когато една машина се кара от много хора и не е тяхна естествено не се пази а само експлоатира,пък и не е за нашите пътища,трябва да е с офроуд конструкция за да издържи
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До Анонимен 11Три месеца, друже, три месеца - не години. Тротинетките са като общите жени, карат се безотговорно, 24/24,7/7/, 365/365 и после се захвърлят...Ти колко време караш колелото си годишно? 400-500 часа? Е, една кекава тротинетка навърта твоето време на експлоатация за няколко седмици. Така по-ясно ли е?
отговор Сигнализирай
12
гражданин
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
Понавъртях към стотина километра с такова. Не става за нищо по фандъковите дупки, изпопадаха ми всички пломби. Като се появят улици в България може и да се карат такива играчки, до тогава каруцата и магарето отпред.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 30 Не харесвам 2
Tова е бъдещето на бъдещите 150 килограмовите кюфтета, които никога не са си използвали краката за ходене или каране на велосипед.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 30 Не харесвам 6
Ако това е бъдещето на градския транспорт, тогава жална ни майка, защото тези чeкии ги управляват най-безмозъчните хора на света. Вече на 3 пъти ми се е случвало да отворя вратата на офиса и на косъм да не отнеса поредното хипи засило се по тротоара. Единия път беше една от онези автобалансиращи двуколки, на които "шофьора" стърчи като мъжки полов орган между два "тестиса".
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
от 8 години карам ел велосипед и това ми е основния транспорт в града,за 1 година навъртам по 3000 км,с колата 2000км,най добрия транспорт в градски условия е ел велосипеда,а тротинетките са само за кратки разстояния по гладка настилка,дупка на пътя може да те пребие заради малките колела и това,че караш прав,но за отиване до работа на 5 км примерно става и лесно се съхранява.Не мога да разбера защо издържали 3 години,батерията ли заминава? щото двигателя е безчетков и практически вечен
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
Това с неграмотността при журналистите наистина става подтискащо! Как ще се чувстват те ако разберат, че инженерът, построил къщата им не може да смята? Или механикът, поправял колата им, не различава гаечен ключ от отвертка?
отговор Сигнализирай
7
Паркиране
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
До шматка Да приятелю, има огромен проблем с паркирането в градовете, където тези скутери са навлезли масово. Например в Париж има над 20000 тротинетки. Потребителите просто ги зарязват където им скимне. Най-често по средата на тротоарите, в парковете, по пешеходните зони и т.н. Хората в тези градове са пропищели. Градската управа на много места е неподготвена и се опитва да регулира хаоса... За съжаление има и смъртни случаи при които возещ се на скутер удря пешеходец.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Е, защо не изтри "предвижване", а изтри коментарите за неграмотността? Това не те прави грамотна.Разбери, неграмотен журналист е недопустимо! Нещо като инженер, който не знае да смята.
отговор Сигнализирай
5
шматка
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 6
Голям рев срещу тези тротинетки.Чак се кефя.Производителите на елмобили получиха здрав шамар от една х.уйня:)))Само ги чуйте-имало проблем с паркирането!!!!
отговор Сигнализирай