IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Някой трябваше да поеме вината за кризата в Boeing


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
И отделно самата система е недомислена. При изтребителите се ползват много софтуерни решения, които компенсират хардуерни недостатъци, но при изтребителите пилотът винаги може да катапултира при проблем. От Боинг са се опитали да приложат военна система при цивилни пилоти без изобщо да отчетат, че техните пилотски качества са различни и че като им замигат всички лампички в кабината, може да не се сетят веднага, че проблемът е МКАС. А като се сетят е вече късно. Абе много скапана история.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Всъщност едно време са падали много повече самолети. Реално сега жертвите са много по-малко и това се дължи именно на компютъризацията и на стандартизацията на протоколите за определени ситуации. Проблемът с Боинг е, че за да сертифицират Макс, са излъгали много жестоко и пилотите не са били подготвени за такава ситуация. Отделно самата система в някакъв момент получава повече контрол и това отново не се съобщава на пилотите. Отделно вероятно има и калпава партида за не-САЩ и ЕС.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Едновремешните самолети не падаха като круши щото нямаха компютри. Имаше пилоти вместо компютри и всичко беше ок. Компа трябва да работи само когато се включи авто пилота да подържа височината курса и скороста. Когато се изключи авто пилота управлението изцяло трябва да се поеме от капитана а не самолета да си прави каквото му скимне. Неможе самолета да управлява капитана.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Да знаете, че Мах го преименуваха на 737-800, така че като се опитат да ги пуснат да летят си имайте едно наум. Райън еър са поръчали бая от тях, и само чакат да получат разрешение да летят с тях. Тъжното е, колкото повече ровят, толкова повече проблеми изравят и никак не е ясно как ще завърши сагата. На теория след всичките проверки би трябвало да е един от най-безопасните самолети, но честно казано Боинг загубиха много откъм доверие на пътниците.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Казах на Боинг да купят *** софтуер ако искат безпроблемно да им летят самолетите, ама те не та не. Ето го сега резултата. Хак им е.
отговор Сигнализирай
8
Bad Company
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
Гафа на Боинг е безспорен. Въпреки това 737 MAX ще бъде най-продавания самолет в света заедно с моделите на Аербъс. И бразилски самолети ще има, и канадски /съвсем не лоши/...........Е, руски няма да има ама това е друга тема.......
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
При бай тошо боингите не падаха.Дойдоха ГЕРБ на власт и боингите взеха да падат.Ама те *** пак ще гласуват за фандъкова и затова боингите са на това дередже.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
когато правиш всичко само с цел печалба, накрая сам се прецакваш - за пример Боинг и VW. Яко глоби за тия капиталисти, които поставят печалбата пред сигурността и здравето на хората!!! Бойкот и фалит!
отговор Сигнализирай
5
Предложение
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Боинг да направят завод в България! Скоро след това никой от проблемите им няма да има значение...
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Кога най-сетне светът ще разбере, че индийците не стават за нищо!
отговор Сигнализирай
Новини