IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ангела Меркел не дочакала реда си за "Трабант"


Обратно в новината

Коментари Коментари

86
iadosan
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 18
До за трабант 68......В ъв ТОТАЛИТАРНАТА ДЪРЖАВА - НРБ всички работеха - безработица 0 - ако не работиш те интернираха на другият край на БГ ..и работиш НАСИЛА...БЕЗПЛАТНО. Във ТОТАЛИТАРНАТА ДЪРЖАВА - НРБ границите бяхо оградени със високи мрежи ...И СЕ СТРЕЛЯШЕ на месо ...не по влезли шпиони ....а по излезли българи ! Във ТОТАЛИТАРНАТА ДЪРЖАВА купуваш и ядеш КАКВОТО ПАРТИЯТА ти даде !...Във ТОТАЛИТАРНАТА ДЪРЖАВА ....ВСИЧКИ КРАДЯХА !
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 12
До До 73Сега само в София има 500000 коли + още толкова от прованса. Айде другарю каскет сметни за колко години развития соц ще произведе и продаде тези коли? + За колко време се събират 10000 лв. с 252 лв/месец? И това при положение, че си на фотосинтеза.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
срещу която се получаваше номер. Парите стояха на безлихвена сметка, а хората чакаха с години да им излезе номерът.Традицията повеляваше, когато се роди син или внуче, да му се прави вноска за кола и това допълнително увеличаваше броя на чакащите.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До До 73Според отчетите на ДСО Мототехника държавната компания, която по това време държи монопола върху търговията с коли, в края на 80-те години на миналия век са се продавали по 40-50 хиляди нови автомобила годишно. В това числото влизат 20-30 хиляди Лади, около 15 хиляди Москвича и по 5000-6000 Вартбурзи, Шкоди и Трабанти.В края на развития социализъм една Лада струва 8500-10 000 лв. в зависимост от модификацията. При това първоначално се правеше вноска от 1500 лв.,
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Трабант по поръчка за Меркел преди 1989 година. Сега за кого правят автомобил по поръчка?
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 11
Между 1944 и 1989 се чакаше между 60 и 80 години за лек автомобил, а сега през 2019 година не се чака. Отиваш в магазина и веднага си купуваш последен модел луксозен мерцедес.
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
През февруари 1986 си направих вноската за кола да е за Вартбург и след 20-30 дни си го купих. Продължих да следя как вървят продажбите, за да видя колко щях да чакам за Лада. Оказа се не толкова много, както се говореше и тогава. Лада щях да купя година по-късно, през февруари 1987 година. За Москвич, щях да чакам три месеца. За Шкода 2 месеца. Та така с 100 години чакане за кола преди 1989 г.
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
За Трабант не се чакаше, както и за почти всички марки и модели коли продавани тогаеа. Какви ги говори тази? Да не си е направила вноската за кола един ден преди падането на берлинската стена?
отговор Сигнализирай
78
До 73
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Този жокер знаеш къде. През 1967 година средната месечна заплата е била 107 лева или 1284 лева годишно. Само дето ладите тогава още не са се произвеждали. Първата жигула е произведена през 1970 година, а в България започна внос няколко години по-късно. Като си купиш жигулата през 1975 и я плащаш пет години - от 1976 до 1980 г., то средната заплата се вдига от 148,08 лева през 1976 г., до 182,50 лева през 1980 година. Забележи, че няма начин да си чакал 10-20 години за тази жигула.
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
мила родна картинка- светена вода написаха си нови биографиино единствено вярно е че са си продажници и нагаждачи
отговор Сигнализирай