50, този канал сега не е същият, а много по-широк и дълбок. Тогава е бил с дълбочина към 6-7м, сега е 24. Прокопан е и успореден канал почти на половината дължина до Горчивото езеро. Има и мост и тунели
отговорСигнализирай
45
Анонимен преди 3 години
102
Този инцидент само показва какви лигльовци са днешните хора. Построили са го други хора през 1869 година, в общи линии на ръка са копали и с камили са носили всичко. Не е имало ток, молове нито фейсбук
отговорСигнализирай
Разгледай на Гугъл маос района около канала и селищата в близост. За съжаление същата мизерия, като у нас. Нито ние просперирахме давайки златото и ресурсите си на чужди собственици, нито те са добре въпреки милионните приходи.
отговорСигнализирай
42
Анонимен преди 3 години
71
"Решението е едно - да се дари контейнеровоза на африканския народ."Африканците няма да се нахранят от протектори за смартфони, селфи камери и подобни джунджурии с които са пълни контейнерите. Само на висшата раса са им нужни подобни глупости.
отговорСигнализирай
41
Анонимен преди 3 години
42
Ако го бяха разтоварили, щяха да го изкарат по-бързо. Ама акъл трябва, а не камили.
отговорСигнализирай
40
Анонимен преди 3 години
32
Лоцманът вече е герой на Русия. сега всички стоки през северния път, но ще плащате на други. Това е и целта.
отговорСигнализирай
39
Анонимен преди 3 години
61
Китай-Ротрдам, или още известна като линията "АлиЕкспрес" минава точно през Суетския канал.Дори заседналия кораб е един от тази линия.
отговорСигнализирай
38
Анонимен преди 3 години
81
Много ядат европейците, купуват евтини китайски стоки и хвърлят, цапат Световния океан. Решението е едно - да се дари контейнеровоза на африканския народ.Бързо ще го разтоварят, като мравки ще го пренесат.
отговорСигнализирай
37
Анонимен преди 3 години
61
Да бяха почнали да РАЗТОВАРВАТ контейнерите - вече можеше и да е освободен канала!
отговорСигнализирай
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години