IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Toyota и VW не бързат да се отказват от двигателя с вътрешно горене


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
"че ще включи цена на въглерода от 1000 шведски крони за всички бъдещи проекти." Ново и хубаво Волво е 300 000 крони. 1000 крони, предпочитам, да ги инвестират в пепелник в колата! А и - кдъе са пепелниците в колите, бе?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
До Случаен минувач 20 - Далеч по-лесно и икономично е, полученият ток да се доставя по жицата, дори със загубите.
отговор Сигнализирай
12
Случаен минувач
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Според мене решението е възобновяеми източници на енергия. Да се инсталират в Саудитска Арабия и в Сахара фотоволтаици и полученият ток да се използва за електролиза на вода. Водородът да се пълни в бутилки и да се транспортира по предназначение. ДВГ с водород е нещо, което и в момента го има - Тойота и Фолксваген имат такива модели.
отговор Сигнализирай
11
До 16 Киро
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Кирчо, никой не рециклиран Li ion батерии ама никой. Имат някъде Волксваген отделни сгради и видео как мачкат и нарязват една батерията от миналата година мисля че беше видеото и това е. Една батерия изхвърлена в природата замърсява 1000 пъти повече от една друга кола с двг. Найлон Фгъс не му пука за природата а само за кинти.
отговор Сигнализирай
10
Киро
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Рециклиране на батерии е токсичен процес. Как ще се отрази на природата? Стотици хиляди тонове отровни химикали!Превърнали сме се в консуматорска, себеунищожителна цивилизация.Съмнявам се с преминаването на Ел транспорт да решим проблеми.По скоро ще създадем нови, различни и по големи.
отговор Сигнализирай
9

преди 3 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Автомобилните производители започват да се усещат по малко, че се опитват да ги работят !Това което ми прави впечатление е, че Тойота проявява здрав разум от край време и не се поддава на шантажи от Грийн пийс.
отговор Сигнализирай
8
У
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
У цяла Европа, само в България, Албания и разни като Сев-македонците няма цял завод за коли, а само връзваме кабели и копчета. Вече и мотокарчета и рейсове не правим, даже аптечките в Кауфланда са някакви вносни по 10лв. Каквото ни подарят втора употреба, такова ще караме, ако щат да им слагат реактивен двигател, ако искат и със сгъстен въздух, ние сме едни наблюдатели и шафиории
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
VW по скоро ще затвори, отколкото да се откаже от дизеляците си
отговор Сигнализирай
6
ТТ
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Едната ми кола е VW, а другата Toyota. И от двете съм доволен.
отговор Сигнализирай
5
GM
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 18
Toyota произвеждат най-големите таратайки на света.
отговор Сигнализирай
Новини