IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

99 акта има собственикът на сръбския автобус, катастрофирал на "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Сериозни нарушения ама какви са?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Тази фирма отдавна е трябвало да бъде затворена от компетентните органи и институции но не е.
отговор Сигнализирай
12
Бай 100ян
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Какво значение колко акта/фишове има издадени даден шофьор. То и моите ако седна да ги броя са поне 50. Но никога не съм участвал в ПТП или да карам пил.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Трябва и собствениците да носат отговорност как може да пускаш машина да оперира на пътя в неизправно състояние и неизрядни документи,хората трябва да съдят фирмата и собственика и да си търсят правата,тази машина на няколко километра минава технически прегледи е тука в българия не минават,това се казва експлоатация на работниците и корупция на институциите,кал може да пуснеш автобус с 30 нарушения да се движи по пътищата на българия,собствениците заедно с шофьора в затвора да си правят компания
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Всяка машина трябва да има дадчици и да се следи всяка машина с колко километра се движи и джипиес за проследяване и да знаеш къде се движи този човек и с каква скорост е карал,еми ако се спука гумата лявата направо поднаса автобуса и се обръща по таван или ако се скъса жилото на спирачката или даде на късо някоя жика или се скъса маркуч и стане пожар,със скорост 120 е почти невъзможно да отцелееш с сто е много малка вероятноста.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Това може да изглежда фрапиращо, но не забравяйте, че човекът е професионален шофьор и постоянно на път. Ако е карал така поне 15 години, то не е толкова много. За сравнение - онзи който хванаха да кара дрогиран в двора на КАТ Пловдив имаше повече,
отговор Сигнализирай
8
Мандра ракитово
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
Трябва да се инвестира в нови електробуси и камери за видеонаблюдение,плюс това всяка фирма трябва да си има своя собствена политика и да обучава служителите,да има грамоти до шофьора какви са му задълженията и ограничение на скороста до 70\максимом 80километра в час,защото ако поднесе нема одържане тази машина 30 тона на деветдесет години на дизел или бензин,плюс това шофьорите трябва да знаят техническите характеристики на машината,така с една дума трябва да си мазохис или камикадзе да пътуваш
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Еваларка, щом държите на простотията на номер едно, а триете другите.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Човечецът да се свърже с оня на юнион ивони да го научат как стават нещата,как се пълнят чекмеджета и как при проверка си чист като пеленаче.
отговор Сигнализирай
5
Мандра ихтиман
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
Значи мои приятели боси,за да встъпиш на пазара и да оперираш трябва да инвестираш,да отговаряш на стандарти за качество и безопастност на пътниците,все пак превозваш хора не картофи,трябва да си технически изряден и документи включително,автобуса минава технически преглед,всяка машина се износва и има време частите имат давност и гаранция,трябва ти сервиз и автомонтьори системи за сигорност ,това са машини по стари от деда ми на 85годин,ака се скъса жилото на спирачките или се спука гума.
отговор Сигнализирай
Новини