IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Нелоялна практика: В магазини липсват половината от промоционалните стоки


Обратно в новината

Коментари Коментари

145
а
преди 1 година
Харесвам 39 Не харесвам 2
Всички са мега мошеници до един. Лъжат в цените, лъжат в промоциите, лъжат в качеството, продават стоки с изтекъл срок и т.н. И това се случва десетки години. КЗП си бъркат по дупките - нула процента ефективност. Не знам дали причината е корупция или некъдърност или комбинация от двете, но мен като краен потребител не ме интересува.
отговор Сигнализирай
144
Милена
преди 1 година
Харесвам 37 Не харесвам 1
Цялата ни държава е лишена от контрол. А ми, затваряйте ги тези нелоялни магазини! Какво само си бъбрим в тоя нет?!
отговор Сигнализирай
143
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 20 Не харесвам 3
До Анонимен 128 Издаването на карти и трупането на разни точки чрез приложения е с цел събиране на лични данни. Искат пълен контрол над живота на хората- какво ядеш, какво пиеш, кой ден в колко часа пазаруваш, стойността на покупките и богат ли си, беден ли си...
отговор Сигнализирай
142
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 28 Не харесвам 2
Търговците са изпечени мошенници, ползващи се с протекции от горе. И промоциите им са толкова промоции, и качеството им е толкова качество, и обслужването им е толкова обслужване...
отговор Сигнализирай
141
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 16 Не харесвам 0
До бг Ами защо си го купи от А1 без да проучиш цените в други вериги?? Никой не те е карал на сила. А1 продава скъпо!Все едно да кажеш, взех си сок за 3 лв от Кауфланд, а в Билла беше на промоция 1.50... същият сок.
отговор Сигнализирай
140
бг
преди 1 година
Харесвам 25 Не харесвам 4
ами мобилните оператори -лъжат като дрти роми. А1 ми Продадоха с "намаление" моторола за 575лв а след няколко дни същият модел го рекламираха от техномаркет за 325лв Мръсни гадове
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 24 Не харесвам 1
отивам да си купува една намалена компютърна мишка обявена за налична и продавача гледа гледа и вика "амииии, тя я няма- сигурно колегата не я е извадил от склада", казвам ОК - ще мина по-късно и хоп след няколко часа мишката вече не е намалена на сайта, ама пак си я дават налична - шушумиги са отвсякъде
отговор Сигнализирай
138
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 33 Не харесвам 2
Анонимен Силно разочарована съм от нелоялната практика на ЛИДЛ-още в пъвия ден от обявената промоция стоките липсват.Нещо повече -етикетите са активни ,но под тях стоката е друга.
отговор Сигнализирай
137
Св
преди 1 година
Харесвам 31 Не харесвам 2
Вчера отивам в един от големите хипер маркети. Наскоро си направиха активна карта, т.е. активирах си две стоки, които уж ми дават на по- ниска цена. Съответно взимат някакви точки ... Както и да е. И двете ги нямаше в магазина. Уж били по другите градове, а аз съм активирал картата за моя град уж. Накрая все пак пазарувах ща не ща други продукти и покрай тях още - 50 лв. Без изобщо да съм влизал за това. Просто силен маркетинг :). Покрай суровото гори и сухото.
отговор Сигнализирай
136
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 18 Не харесвам 6
За български роби които падат пред к0мунисти всичко е разрешено!
отговор Сигнализирай