IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Заради продадени повече билети жена беше свалена от самолет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 3
Тези вече съвсем ни подкараха робската, плащат колкото парите да стигат за храна и се държат с теб по-зле от куче, скоро Африке ще ни задмине!
отговор Сигнализирай
10
Лед Цепелин
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 14
При ковид кризата имаше много по-фрапиращи случаи. Следващият път да не се стискат и да вземат редовна авиокомпания.Нискотарифните са за студенти и гастербайтери.
отговор Сигнализирай
9
VladTepes
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 6
При нискобюджетните компании винаги има вероятност да се наложи да се търси съдействие от Ечмиадзин.
отговор Сигнализирай
8
пена
преди 1 година
Харесвам 10 Не харесвам 5
"Райънеър" се държат с пътниците си като със животни. Не знам защо още има балъци, които ги ползват. Те дори излизат по-скъпи от нормалните авиокомпании...
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 21 Не харесвам 0
Това е масова практика. Тоя номер са ми го правили България Ер и Austrian. Има Регламент по темата. Компаниите няма къде да мърдат. Пътят е следният: пускате жалба до имейла на авиопревозвача. Ако се опитват да ви мотаят (а те ще го направят!) след месец, пишете до ГД ГВА (дирекция в М.на транспорта, компетентен орган по въпросния регламент). Ако и оттам сеправятна луди, пишете до Омбудсмана.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 12 Не харесвам 9
За това се прави онлайн чекинг който е отворен седмица преди полета а после ако искаш отиваш на за дя оставиш големи куфари ако имаш такива. Ако оставяш всичко за последния момент нещо се оплесква. Не казвам че компанията е без вина а само че и ние може да си помогнем в случая
отговор Сигнализирай
5
Къде е драмата?
преди 1 година
Харесвам 13 Не харесвам 14
Случват се такива неща. Компанията има интерес да се споразумее с пострадалата, ако не - хайде в съда. Вярно, може да минат и години, но пък обещетението може да е седемцифрена сума. Това,да излети 3-годишно дете без майка си е много, ама много сериозен проблем. Аз лично, ако бях представител на компанията ще се опитам да потуша скандала с едни 500 000 лева.
отговор Сигнализирай
4
Манчо от Манчестър
преди 1 година
Харесвам 12 Не харесвам 7
Всеки би предпочел Луфтханза, Бритиш, Турски, Катар и прочие, аз лично смятам и българия еър за доста по-надеждна от Уиз и Райън, но понякога дестинацията ти е удобна, а за някои хора и цената е от значение. Някои казват, аз с тези не летя, но примерно, ако тръгнеш на екскурзия, и туроператорът ти ползва Уиз, ще лигеш, къде ще ходиш, и ще се надяваш всичко да е ок.
отговор Сигнализирай
3
До 3
преди 1 година
Харесвам 18 Не харесвам 1
Пилота например
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 1
Ми да и намерят място щом са и продали билет . Някой от персонала да си освободи мястото .
отговор Сигнализирай
Новини