IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Неприятности застигнаха и Еърбъс: Луфтханза отменя полети заради проблеми


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
Христо Христов
преди 10 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 6 "Ако някой има неприятности, това са Луфтханза и компанията-производител на двигателите." - мда, сигурно съм про'с'т, че си мисля така, но според мен - всички авиокомпании имащи този модел двигатели и ... Пътниците.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Не ми харесва двигателя като идея . И Къв е смисъла да правиш пластмасови лопатки на сравнително малък вентилатор като имаш огромно и тежко желязо къвто е този планетарен редуктор . Радуктора е от никелови сплави за да не разжясва от загряването а никела е по тежъл от желязото -Pratt & Whitney намали експлоатационните граници на предните главини на PW1500G и PW1900G редуктор с турбовентилатор (GTF) компресор за високо налягане (HPC), след като беше открита прекомерна корозия по време на рутинен основен ремонт и FAA планира да наложи промяната.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
*Еърбъс на германския производител MTU са проблемни.* Е много са зелени, металите се извличат от руда, полезни изкопаеми. Е нема да летат, американските двигатели са стабилни. Немските са вложени във всеки втори самолет "Еърбъс" от модела A320neo..:))
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 3
Видях го този двигател . Двигателя е с редуктор . Това означава високооборотен . Не ми харесва това . По голямо износване на горещата част . Има голям вентилатор но пък е сравнително хладе. Няма турбина за ниско налягане и охлаждане на горещата част . Редуктора е 3 към 1 . Двуконтурност 11 към 1 ( най големите сега са 12 към 1 ) Не е добра идея според мене . Руския ПД 14 е по добър заради липсата на редуктор и по ниски обороти и по малко износване.От 10 години не могат да си изкарат живота тия.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 2
Е немско качество:))
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 5
Сегашните пластмасови самолети са с пето поколение двигатели . Те се отличават с това че са яко нафраскани с електроника която дава информация в реално време . Ако някой от наще хвърчила го запалят и форсират на компютръа на някой див.ак в Каната ще се появят разни числа . Ако не се харесат тези числа на див.ака или на компютъра може да го пратят за ремонт дори без нужда . Не знам дали е от електрониката но проблема стая фирма е от дълги години . Двигателите бързо се скапват .
отговор Сигнализирай
11
Еърбъс, не бяха ли
преди 10 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 3
на Бойнг, а? А те пък не закриха ли производствено-ремонтната фабрика в РФ? Какво сега, няма инДЖинери и механици ли? Да извита малко китайци, без съмнение ще откликнат с огромен ентусиазъм :D
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
И наще купили точно от тия ласмасови самолети с калпави двигатели . Амааа нищуу то членството *** ва опрай :)))
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
Проблеми или съботажи, за да не се лети.:))
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 2
Така, ако о'време се беа орентирале къмъ Ту-та и Як-ове, металъ щеше да е здрав и як и немаше да имат никакви проблеми.
отговор Сигнализирай