IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Катастрофата с НСО: Ударът е бил най-малко със 130 км/ч при ограничение 60


Обратно в новината

Коментари Коментари

64
Руси
преди 7 месеца
Харесвам 25 Не харесвам 1
Убиха наш съгражданин с нашите пари и с автомобил на данъкоплатците!
отговор Сигнализирай
63
Гол охлюв
преди 7 месеца
Харесвам 41 Не харесвам 1
Скоростта на НСО ясно че е била в пъти над ограничението, но скоростта на преасфалтиране е направо плашеща.
отговор Сигнализирай
62
ДО 64 ОТ 60
преди 7 месеца
Харесвам 17 Не харесвам 0
НЕ СТЕ МЕ РАЗБРАЛИ ПРАВИЛНО. КОМЕНТАРИТЕ 59 и 60 "БЕЗ КОМЕНТАР" СА СВЪРЗАНИ И ПОКАЗВАТ РЕГУЛЯРНАТА ПРАКТИКА НА КОРТЕЖИТЕ НА НСО ЗА НАРУШАВАНЕ НА ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО СВИДЕТЕЛСТВО НА ГЕН. ДИМИТЪР ВЛАДИМИРОВ - БИВШ НАЧАЛНИК НА НСО ПРЕД БНР. ТАЗИ ПРАКТИКА НЕПРЕКЪСНАТО СЪЗДАВА ИНЦИДЕНТИ ВЕРОЯТНО ДО 200 ГОДИШНО!!! ВЪПРОСЪТ Е ИМА ЛИ "НЕГЛАСНО ПРАВИЛО" ДА СЕ ПОСТАВЯТ НЯКОИ НАД ВЪРХОВЕНСТВОТО НА ЗАКОНА???!!!
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 28 Не харесвам 1
Кой е дал заповед веднага да се асфалтира пътя ,кви експертизи правят ))
отговор Сигнализирай
60
32335445
преди 7 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 8
До Груюнема нужда да обясняваш, преди 1 час и аз това им писах, ама ората са озлобели, с пълно право, срещи джигитите и не можеш да говориш нормално. Трябва само да анатемосваш :D Иначе удара и да е станал със 70-80, ония ако са набили спирачки значи са карали със 120+ и разбира се не виждам някой пътник каква вина има. Все едно аз като карам някой зад мен да ми дава зор и после ако се ударя той е виновен. Ама...това ни е обществото, началника им го каза, че са прости.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 23 Не харесвам 1
И при 60 и при 130 от РПГ-то не можеш да избягаш. Не са решили не са го думнали. Независимо с колко бронирана кола се фука.
отговор Сигнализирай
58
БЕЗ КОМЕНТАР
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 19
"Има едно негласно правило, че когато има знак, скоростта не се намалява до отбелязаната, защото някой може да има намерение да извърши атентат срещу автомобила с охраняемото лице. Това се практикува по цял свят".
отговор Сигнализирай
57
БЕЗ КОМЕНТАР
преди 7 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 2
"При 50-60 км/ч автомобилът на НСО става уязвим. Може да има 20-30 километра бонификация от гледна точка на сигурността на охраняемото лице". Това обясни пред БНР ген. Димитър Владимиров, бивш началник на НСО, по повод катастрофата край Аксаково с кола на НСО, в която се е возил лидерът на "Продължаваме промяната" Кирил Петков.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 36 Не харесвам 4
Сега се чудят как да изкарат човека виновен та да покрият поредната изцепка на Киро,като всички другизаписи,ала балаА какво стана с фалшификациите на Лена? Кога ще има осъден от тези мошеници..всичко се замита под килима
отговор Сигнализирай
55
Жеко куршума
преди 7 месеца
Харесвам 35 Не харесвам 3
А драйвъра? Отстранен ли е? Направо пишете, че колата на загиналия неправомерно се е движила настрани с жестока скорост и ударила зверски колата на НСО.
отговор Сигнализирай
Новини