IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Турбуленцията с жертва: С 55 м за 4,6 секунди е пропаднал самолетът


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
До Анонимен 18
преди 5 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пак ти казвам идея си нямаш какво е турболенция! Реално НЕ знаеш, че НЕ всяка турболенция може да бъде открита! Още по малко с доплер! Идея си нямаш че силата на турболенцията НЕ може да бъде открита видяна и предвидена освен ако НЕ я изживееш! Така, че НЕ пиши за неща които НЕ разбираш!!!! Нито доплер знаеш какво е Нито турболенция нито за климатичните промени знаеш нещо!!!!
отговор Сигнализирай
24
malgiorno a tutti
преди 6 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Скоро по-брутално неграмотен превод не съм виждал, все едно са подредени български думички отгоре английските, със запазен словоред и граматика, просто прекрасно :). А иначе - да би с колана седяло, не би свободно падане видяло :). Ама 'л'гофрените бързат, 'га изгаснат ламбите и на мига разкопчават коланите, сякаш има къде да се разхождат из машината :).
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 2
Само кажете Боинг и не се оправдавайте с турболенцията.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Само кажете Боинг и не се оправдавайте с турболенцията.
отговор Сигнализирай
21
Алекс
преди 6 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
Май сингапурските пилоти са включили автопилота и изобщо не са поглеждали към метеорадара.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
С ПОСОЧЕНИТЕ ДАННИ ИМА ЗАГУБА САМО НА 53% ОТ ПОДЕМНАТА СИЛА,КОЕТО ПО-СКОРО ГОВОРИ, ЧЕ ИМА ДИСБАЛАНС ПРИЧИНЯВАЩ КРЕН ИЛИ ТАНГАЖ,А МОЖЕ И ДВЕТЕ ЕДНОВРЕМЕННО,ОТКОЛКОТО НЕЩО ДРУГО. ВСИЧКО ТОВА ГОВОРИ ЗА ПРОБЛЕМ С АВИОНИКАТА НА САМОЛЕТА - ДЕФЕКТ ИЛИ НЕ Е РАЗЧЕТЕНА ДА СЕ СПРАВЯ С ТАКИВА СИТУАЦИИ. ОБИКНОВЕНИЯТ СЛУЧАЙ Е СЛУЧАЯТ НА ОБИКНОВЕНИЯТ АСАНСЬОР, НО КОГАТО СЕ ПОЯВЯТ ТАНГАЖ ИЛИ КРЕН-ОБИКНОВЕНОТО СТАВА НЕОБИКНОВЕНО- ЩЕ ПАДАТЕ НАПРЕД,НАЗАД,НАЛЯВО ИЛИ НАДЯСНО,НЕЩО ДОБРЕ ПОЗНАТО НА РОКЕРИТЕ В СФЕРА...
отговор Сигнализирай
19
с. Подуене
преди 6 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Анонимен, Коментар 2: Афганския заход, приятелю, е контролирано снижение с очаквано претоварване. В този случай има рязко пропадане с приблизително 11 м/с вертикална скорост (ако е вярна информацията и не е повече). В случая не са се возили картофи, а хора, които не са били предупредени....
отговор Сигнализирай
18
Някой
преди 6 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 2
Може да е от числото 777 ядосва се ако се качи дявол хахаха чуди се как да се отърве....
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 4
До До Анонимен 14 баламурници, нищо не знаете, от нищо не се интересувате, за нищо не се опитвате да се информирате сами - затова ви водят за носа с лекота. За 1 минута търсене - как самолет открива турбуленции - с Weather radar. Какво е Weather radar - Modern weather radars are mostly pulse-Doppler radars. Айде дайте си малко зор, че предстои голям грабеж заради тия съчинени климатични промени! Само ако почнете да мислите, може да се възпротивим!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 5
От цялата галимация един починал и то от страх.
отговор Сигнализирай