IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Първият водороден влак в света се върна към дизела


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Ха ха ти да видиш
преди 4 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 5
Путин ни върна в пра ерата.ОКУПАТОР!!!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 2
ПО- ГОЛЯМ ЕФЕКТ ЩЕ ИМА ПЪРВОТО " ДЪРВО, КОЕТО СНАБДЯВА ДОМА С БЕЗКРАЙНО ЕЛЕКТРИЧЕСТВО" - НОВО ОТКРИТИЕ!
отговор Сигнализирай
23
БАНко
преди 4 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 2
ФОЛКСВАГЕН И ГЕРМАНИЯ - КАПУПНИЦИТЕ НА УРСЪСЕЛА !!!
отговор Сигнализирай
22
Пенсионер
преди 4 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 0
Не плювайте в стария кладенец , че ще се наложи пак да пием от него. Разбирате , нали ?
отговор Сигнализирай
21
VladTepes
преди 4 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 1
При 1-2 влака до няколко на ден екологичният ефект е нищожен и спокойно може да вървят леки икономични дизелови мотриси с минимални разходи.
отговор Сигнализирай
20
VladTepes
преди 4 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 0
По слабо натоварените линии е нормално да има леки и икономични автономни мотриси дори дизелови, електрификацията е разхищение. Контактната мрежа изисква почти същата поддръжка при 1-2 и 100 влака на ден и в първия случай разходите стават огромни. Загубите на енергия при 1-2 влака са сериозни.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 3
До VladTepes Ти или някой от вашите да не би да се занимава с държавни поръчки и да цоца пари? Цялото това с H2 влаковете е единствено за да се цоцат парите на данъкоплатеца. Нямат нито икономическа изгода нито екологична. Пък ако инженер ги погледне първата му реакция ще е да се изсмее. После като му кажеш колко "free tax payer money" ще му платиш за задачата и ще си промени мнението. Това са зелените днес. Или пълни наивници или демоагози правещи бизнес чрез псевдо екология.
отговор Сигнализирай
18
Fena
преди 4 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 2
Кучето, преди да лапне голям кокал, първо го мери, дали може да излезе. За разлика от идеите на ЕС. Нароиха се Мишoци, дето нищо не разбират и повтарят като папагали идеите на политиците, дето още по-малко разбират. Зелена сделка, но без да са измислили алтернатива. Кой да измисли? Послушните бюрократи като ***? Няма да стане. Трябват хора с топки, идеи и пари, а такива в Европа вече няма. Водороът е трън в задникa и то опасен. Дано не го разберат по трагичния начин.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 4 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
До VladTepes 16. А кое е оправданото на това да изработват нейде си водород, да го съхраняват в специални контейнери понеже не може да се съхранява как да е и накрая да го транспортират до еди къде си за ползване ? Разбира се остава и постоянната опасност от взрив докато електричеството не гърми.
отговор Сигнализирай
16
VladTepes
преди 4 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 3
До АнонименЕлектрификация при 1-2 влака на ден неизбежно е много скъпа - инвестицията е почти колкото за натоварена линия с няколко десетки влакове на ден и себестойността на превоза става огромна. За линии с 1-2 до няколко влака на ден е най-добре да се ползват леки и икономични мотриси с автономно задвижване - акумулатори, водород, газ, дори дизел.
отговор Сигнализирай
Новини