IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кримският махмурлук – защо му е на Путин мостът над Керченския проток?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

327
юбералес
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 18
До Помня комунизмаМостът струва 228 млрд. рубли - дотук. При среден курс на рублата от 50 р/долар за периода 2014-2018г, прави около 5 млрд долара. Това е половината мост. Следва още толкова - успореден жп мост. Доколкото си спомням Кремъл твърдеше че за 5 млрд дол. САЩ взели цяла Украйна. Къде е ''Киро на кирия''
отговор Сигнализирай
326
Помня комунизма
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 13
Ех мили русофоби, докато вие се кланяте на ЕвроГейовете, и загърбвахте Русия, какво стана? Уж бедна русия, която е под икономическа блокада от цяла Европа, какво направи? За много кратко време, реализира един мащабен проект, който богата Европа десетилетия неможе да реализира. Да не говориме за това че уж бедна Русия живеят в пъти по-добре от нас. А какво стана с Украйна, като избраха да стават Европейци, за кратко време обедняха и вече ни бият по беднотия. Та се питам къде ли е по-добре?
отговор Сигнализирай
325
Боби
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
До Не смееТи си казалСледващите два супер проекта са Мост до Сахалин и тунел под Севастополския залив - преди казах че тунел не може да се построи - но на входа на Севастополската Морска база може оказва се че точно там локално е твърда скала. Такъв тунел ще намали задръстването в градаС Китай ще има супер проект - скоростен влак - новия път на коприната...Ти проекти само поискай
отговор Сигнализирай
324
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
"Без да се прецени икономическата ефективност".Каква икономическа ефективност, става въпрос за свободното движение на хора. Западното корпоративно мислене все икономическа изгода гледа.
отговор Сигнализирай
323
ох
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 4
За какво му е на Путин тоя мост?Ами мисли човека за държава и народ.Ние какво направихме за 30г.?задавахме си въпроси,ама с друг резултат.За какво са ни заводи? и хоп,нямаме промишленост.За какво ни е селско стопанство? и хоп,нямаме такова/остана само зърнопроизводство/.Сега след толкова години чудене за какво ни е Белене решиха,че май ще се строи.И каквъв е крайния резултат-децата избягаха в чужбина,щото тук няма работа.2 милиона ги няма и няма да се върнат.
отговор Сигнализирай
322
Сериозно
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
Тая кака що не вземе да направи "икономическа обосновка" за родната си "европейска" България - как така участък от 9 км. от АМ Хемус от Ябланица до Боаза се предвижда да се строи повече от 3 г. и с какво толкова е "по-сложен" този участък от двойно по-голям, като разстояние мост над морето.... Ще бъде интересно да го направи, но не и стиска!
отговор Сигнализирай
321
Енгелс
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 2
До ХахаПлановото стопанство значително превъзхожда империалистичния начин на производство, затова по бай Тошово време се състезавахме с най-развитите индустриални страни, а сега се мерим със Судан и Уганда..
отговор Сигнализирай
320
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 4
Европейска България е светлинни години назад от назаднала Русия - факт!Южен Поток и Белене, за сметка на глупавите немци със Северен Поток и ядрена ел. централа за глупавите турци, от която ще купуваме.Българите са умен и горд народ. Но за какво й е енергия на нация, която изчезва с темпове на всеобщ, 30-годишен геноцид.Да ви е честито еврочленството... поне има изход на Терминала!
отговор Сигнализирай
319
Енгелс
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 3
Важното е, че моста е готов и може да се минава по него. Западно-капиталистическата пропаганда все икономическа обосновка иска да има...
отговор Сигнализирай
318
Хаха
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 3
Докато "умниците" в "европейска" България се назландисват от близо 30 г. дали да бъде мост или тунел 15 км. над Кресненското дефиле и да ни убеждават колко "невъзможен" е строежа, в "бедна" Русия за малко над 2 г. направиха 18 тунел на морето! А преди има/няма 5 г. прецедента направи "първа" копка за тунел под Шипка и.... до там! А по времето на бай Тошо с ударни темпове и то предимно с кирки и лопати се строяха 3-7 км. тунели в подбалканската котловина без никой да мрънка колко е трудно.
отговор Сигнализирай
Новини