IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

В битката за Арктика: Русия има 41 ледоразбивачи, а САЩ - 6


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

51
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
ПРО-то е опасно защото може да отмени гарантираното ядрено възмездие. Ако едната страна усеща, че може да прихване по-голямата част от ракетите на другата може да й хрумне че идеята за изпреварващ ядрен удар не е лоша а щетите ще са достатъчно малки за да си струва. Затова САЩ и СССР имаха договореност да разполат ракети прихващачи само в един район по избор. За СССР това беше Москва. За САЩ база на НОРАД
отговор Сигнализирай
50
до 58
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 16
Защото като видят Натовските войски единственото което могат да направят е да натиснат копчето и да си изхвърлят всичкия атом на посоки като се надяват другите да не им свалят ракетите--иваче танкове самолети кораби за нула време са довиждане--то целия свят е срещу тях ! Е Асад им е задължен ,че още е жив !
отговор Сигнализирай
49
До До 45
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Самолетоносачът няма нужда да премианва по северния морски път.При него има други изисквания. Като това да може да превозва хиляди души машини и оборудване. И да осигурява експлоатацията сложни съоръженияДа бъде ефективна бойна база.Проектирането и експлоатацията на такова нещо е най-сложното във флота. Неслучайно китайците си закупиха стар руски само да се учат на него и след това започнаха да проектират.Но има един лаф-докато не ти падне в морето първият самолет нищо не знаеш за авианосците
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 18
Защо е опасно за русия използването на противоракетна отбрана? Т.е. предпазването на нормалните хора от пияните ватенки за тях е равносилно на нападение?
отговор Сигнализирай
47
райко
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 17
Тенденциозно написана статия във възхвала на Рашките-аман.Явно от всякъде хапват дръвце и се чудят как да се правят на велики.Русия пашла ..
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
А "сложната" конструкция на ледоразбивачите са я измислили в края на 19 в в Хамбург. Става дума за такава форма на носа, която да се приплъзва по леда и да го смачкава под тежестта на корпоса.Толкоз! Разбира се корпусът трябва да е по-здрав има и някой екстри като въведените с Арктика-да се затопля вода че да се образува нещо като смазка от стопен лед.Но основната идея е на пвоече от век.Даже последният транспортен ледокоп с революционна задвижваща система на Норилск никел го купиха от Германия
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Кристианчо,усещаш ли се какви глупости пишеш. Най-добрите ледоразбивачи могат да чупят лед до 3 м с тежестта си. Новите 2, които ЩЕ бъдат произведени до 4м. Случайно знам, защото вчера четох за тях в руски сайт и бе поредната ЩЕ новина.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
До Кристиан БорисовРазликата между ледоразбивача и обикновенния кораб е единствено в това, че първия е с по-усилен корпус и по-мощен двигатен. Самолетоносача е най-сложния за изпълнения кораб в човешката история, първо поради много по-големите си размери от ледоразбивачите, второ поради специпичния си дизайн, все пак говорим за плаващо летище, с хангари, складови помещения, писта, контролна кула и т.н.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 21
до МЕНАко говориш за размери Русия е голяма, но като икономика, човешки права, морал и т.н. е джудже
отговор Сигнализирай
42
До 45
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Ами помисли как този атомен самолетоносач ще премне през северния морски път или изобщо дали могат да плават през северните морета
отговор Сигнализирай
Новини