До Анонимен 27Както всичко в Русия и строителството на нови самолети е в бъдеще време.Живота на руснаците преминава в чакане на светлото бъдеще.Чакаш,чакаш и все не идва.
отговорСигнализирай
24
Алекс преди 2 години
124
При липсата на адекватна техническа поддръжка,трябва да си напълно празноглав ,за да се качиш на BOEING или AIRBUS експлоатиран в руска авиокомпания.
отговорСигнализирай
23
ХА-ХА-ХА-ХАААААААААА преди 2 години
23
ас сам много прос, ХА-ХА-ХА-ХАААААААААА, ХА-ХА-ХА-ХАААААААААА
отговорСигнализирай
До 24. Вози се на Боинг. Там може би ще си опазиш живота. Всъщност на тях не им ли спряха полетите по технически причини?
отговорСигнализирай
20
Анонимен преди 2 години
516
Миналия месец летях до Пекин с Руснаците. Полета бе София-Истамбул- Москва-Пекин. Беше два пъти по евтин от всички други възможни.
отговорСигнализирай
19
Анонимен преди 2 години
817
Да, има голям спад. Дължи се на забраната руски самолети да летят в техните страни. Вътрешните полети не могат да компенсират всичко. Има и други санкции, свързани с авиацията - прекратяване на обслужването на западни марки самолети. И още.... Резултатите са интересни. Само ще спомена, че вчера май излезе от изпитание нов техен самолет с изцяло нов руски двигател и изцяло нови като конструкция и изработка криле. Русия е имала и ще има изцяло собствено добро производство на самолети.
отговорСигнализирай
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години