IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ЕС все още е транзитен център за руския петрол към Китай


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 17 Не харесвам 17
За Русия победа и успех на СВО означава връщането на НАТО в границите от 1997г. Всичко друго ще бъде само частична победа, временнен етап към целта.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 20 Не харесвам 5
МВФ прогнозира ръст на икономиката на Русия през следващите две години. Това е всичко, което трябва да знаете за санкциите.
отговор Сигнализирай
20
санкциите не работят
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 16
Приходите в руският бюджет за януари са паднали с цели 35% на годишна база според Централна банка на Русия! Това е официално, а реалното число сигурно е доста по-голямо.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 0
Защитниците на Зе от ЕС май се побъркват .. айде спрете ги тия танкери ...
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 20 Не харесвам 4
Загубите на ЕС чрез тия глупави " санкции" тепърва ще се броят! За сега Корумпираният ЕС си ближе раните само! Ето че най силната икономика в Европа Германия,констатира и своите Загуби през изминалата 2022 г! Последствия ще има з ЕС и те ще са трайни!!!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 15 Не харесвам 4
Дръжте се бaндеровци. Колкото повече скимтите - повече ще отлетят при бандера. Средно по 4 часа живот имат новите попълнения в Бахмут .250 000 мераклии за европейско бъдеще за окрайна се срещнаха с хероя.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 20 Не харесвам 2
Свежа порция мисирчи мисли, най-възрастния танкер бил на 26 години, което се равнявало на 70 човешки. Ми какво от това, тези танкери се експлоатират средно около 30 години. И що пък решихте да ни съобщите годините на най-стария, а не на най-новия или да кажем средната възраст на въпросните 6 танкера. И какъв е проблема че не са застраховани в Лондон, ми има си застрахователи в Индия и в Хонконг които с удоволествие ще вземат този бизнес от англичаните.
отговор Сигнализирай
15
анонимен келеш
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 26
Ей Рашки,тук в България никой не ви иска вече нито газ нито петрол:):):)Отървахме се от вас:):):)Зимата сме си на топло и светло и не ни занимавайте бе:):):)
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 3
България си заработи удари на възмездието за смъртта на руските войници от снарядите с които снабдява украинските бандити. От Болград или Измаил до заводите на Арсенал са само няколко стотин километра.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 0
Петата статия гарантира само, че страните започват консултации и обсъждане съвместни действия за защита на страна от НАТО. Но петата статия не действа когато няма какво да се защитава, когато например една България вече не съществуват физически, от какво да се защитава купчина кирпич където само тук там са останали хора в мазетата?
отговор Сигнализирай
Новини