IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Физик, работил по лунната мисия на Путин, влезе в болница


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

59
Боби
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 6
До Анонимен Нито Физиката нито Астрономията са се променили от времето на Леонардо Давинчи или Галилей(И все пак Тя се Върти - великата фраза която е казал след съда)
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 2
"90-годишният Михаил Маров" ...какво консултира този вампир? Той идея си няма от новите открития и технологии...
отговор Сигнализирай
57
Боби
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 6
До Анонимен Не двигателя е работил в режим на "спиране" не 80 сек а 120 сек. Апарата е загубил по-голямо количество скорост - съответно височина и следва сблъсък с повърхността.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 8
Няма да се учудя ако това е саботаж в космоса. Едно малко парченце изстреляно с точност срещу срещу апарата да му застане на траекторията и е готова работата.
отговор Сигнализирай
55
Боби
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 6
До Алекс Напълно си прав Алекс, но все пак никой шеф не иска да има свръх авариен самолет. Мислиха мислиха и измислиха аргументацията с големия разход на гориво.
отговор Сигнализирай
54
Боби
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 3
До Анонимен 54 - Програма на Полета - Излитане и достигане на ОПОРНА ОРБИТА - Чака се момента когато Луната е под определен ъгъл и втори старт кораба напуска земната орбита. След време кораба започва да спира и влиза на Лунна Опорна орбита(примерно 100-120км височина. За да кацне трябва да мина на ниска орбита 25км за да може камерите да заснемат и определят къде е равно мястото за кацане... е при тази маневра нещо се случва и апарата се забива в повърхността на Луната
отговор Сигнализирай
53
Алекс
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Боби По времето на СССР разходът на гориво нямаше никакво значение.Просто самолетът е бъгав.Не искаха да рискуват трета катастрофа.
отговор Сигнализирай
52
Боби
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 8
До Алекс Относно Ту-144 практически има 3 вида Ту-144 които дори сега може 2 лаборатории да са в летателна годност. Първия Ту-144 същия дето се разби на Бурже е недоносче. Втория вече може да се каже че са оправени детските болежки но след поредната авария Аерофлот слага кепенците - защо с горивото на един Ту-144 може Ту-86 да прелети с 2,5 повече пътници същото разстояние - икономика. В наше време Ту-144 летяща лаборатория с двигатели от Ту-160 изпълняваше полети за НАСА Години след Конкорд...
отговор Сигнализирай
51
Мдааа
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 2
Утре ще падне от прозореца.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 4
Аз не разбрах какъв е проблемът, след като "корабът е бил изведен в орбита преди кацане". Не се ли прави така, шма тки пи сач ки?
отговор Сигнализирай
Новини