IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътничка от Fokker-100: Беше ужасно, плач, писъци!


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
ФАКТ
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Винаги ще има такива като теб ...
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 23
Боинг 737 мах си е перфектен самолет.Цялата кампания срещу него е една диверсия, просто свалиха два самолета и го обявиха за техническа повреда. Самолетът преди това летя три години без никакви проблеми.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До ЮСА тудейДа, бе! Недоразумение, но затова пък -рекордно скъп! Руснаците ще се упражняват по него като на състезание "стрелба по панички".
отговор Сигнализирай
10
До it spec
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Предпочитам ербъс но това с летящите дървета е изключително крайно.Факт е, че двата големи производители имат почти еднакъв дял.Боинг към момента са доставили повече машини от новите модели.В исторически план пък да не говорим. Статистически е нормално да има повече произшествия защото Боинг са повече по света.Но основно става дума за поддръжка на машините и подготовка на екипажите.КЛМ един от най-уважваните превозвачи мина изцяло на Боинг те аварии нямат.Това с 737 разбира се е свинщина
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Повечето Казахстански авиокомпании бяха в четен списък поради изключително ниско качество на поддръжка на самолетите. Само Аер Астана беше що годе нормална, но и там е пълен цирк. И в Казахстан цари брутална корупция!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Към момента няма данни за пострадали българи, но ако сте ранен, в безсъзнание, в кома и се почувствате бг гражданин, можете да се свържете с посолството ни в Казахстан.
отговор Сигнализирай
7
IT-спец
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До ЮСА тудейза тва проблеми със Макс самолетите на Боинг, на скоро откриха и още проблеми с предходните модели на Макс, Аирбъс по статистики имат по малко катастрофи от колкото летящите дървета от ЮСА....
отговор Сигнализирай
6
До анонимен
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Не се втелявайте толкова. Фокер произвеждаха до края на 90те и то именно ф 70/100 моделите.Аустриан имаше сериозен флот от Фокер 70/100 до към 2015, когато го продаде.Огромната Делта еъруейс до скоро ползваше мд 80, които наистина са на по 30 г. Какво да кажем за стотиците дц3/4 на по 70-80г използвани в Аляска и Канада.В гражданската авиация годините не са толкова важни, а поддръжката.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Майко мила та Fokker несъществуват като компания над 30 години нито се произвеждат резерни части за тях ..Цяло чудо е че изобщо е летял толкова дълго ...Дано поне няма повече жертви
отговор Сигнализирай
4
шматка
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Ина жина каза
отговор Сигнализирай