IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

За да управляваш Boeing 737 са ти нужни 56 минути и таблет


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Робите нищо не им трябва, копувай трошки и си троши главътъ простъ.
отговор Сигнализирай
14
Браво бе
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
А някой шАфИори и за 56 години не могат да се научат да управляват автомобил!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Хората за 1 час се научават да карат самолети, а тука в България не можем да си обучим шофьорите сума ти време, даже София имат недостиг на такива.
отговор Сигнализирай
12
Хм
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
До АнонименВсъщност тия самолети не се управляват трудно.И пилотите спокойно биха могли да бъдат заместени от машини,ако не бяха нестандартните ситуации.
отговор Сигнализирай
11
дедо Ви
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Айде по сериозно "За да управляваш Boeing 737 са ти нужни 56 минути и таблет"!!!!!!!!!!!!!Ако това е вярно да те е страх от полет с такъв самолет
отговор Сигнализирай
10
Факт
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
Има и още нещо.В новите самолети(и др. техника) американско производство се залага възможност за дистанционно управление,т.е. по всяко време управлението да може да се поеме от център в САЩ.Ясно е какви възможности дава това!Обаче има и съответните негативи за ползувателите...Най-вероятно и с "нашите" Ф-16 ще е така!
отговор Сигнализирай
9
Факт
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Каквото и да си говорим,в крайна сметка става въпрос за едно и също нещо-за пари!Обучението на пилотите е скъпо,а броя-голям.Икономисва се от всичко,включително от безопасността.В съвременните условия се предполага,че пилотите,желаейки да запазят работата си,сами(и за своя сметка) ще потърсят(и намерят) начин да повишат квалификацията си.Това е общо взето вярно,НО за белите пилоти и тия от Япония,да кажем.Другите явно не схващат принципа,че спасението на давещите се е в ръцете на самите давещи
отговор Сигнализирай
8
мдааааа
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До lol до 1все едно да караш курсове за мотопед , а да ти дадат да караш онези огроооомните двуетажни камиони Казваш щом е на колела , все ще се оправи човек . Колко му е да уцелиш един небостъргач с Боинг , след като си се учил да летиш на Чесна
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Пилотите са напълно прави. В какво трябва да се състои този обучителен курс за тази система- как да играеш канадска борба със щурвала за да не те забие системата в земята ли? Това са хора, които имат хиляди часове със 737 зад гърба си, не е нормално да ти инсталират система, която е толкова проблемна, че чак да минаваш специален курс как да й противодействаш.
отговор Сигнализирай
6
АнонимеН
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
ОТ ФРАНЦИЯ КЪДЕТО ПРАТИ БОЙНГ ЧЕРНИТЕ КУТИИ ОБВИНИХА ПИЛОТИТЕ!!!БРАВО НА ДРУГИТЕ ПИЛОТИ , ЧЕ ЗАЩИТИХА КОЛЕГИТЕ СИ И КАЗАХА ИСТИНАТА, ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В САМОЛЕТА А НЕ В ПИЛОТИТЕ!!!ОТ КРАЙ ВРЕМЕ КОМПАНИИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ ОБВИНЯВАТ ПИЛОТИТЕ САМО И САМО ДА НЕ СЕ ОБВИНИ САМОЛЕТА :D ПРЕДЕЛНО ЯСНО Е , ЧЕ СА ДЕФЕКТНИТЕ САМОЛЕТИ ОТГОВОРНИ ЗА КАТАСТРОФИТЕ!
отговор Сигнализирай