IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

В Турция убедени: Фолксваген отива в Измир


Обратно в новината

Коментари Коментари

148
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Дано да стане изненада и да изберат България
отговор Сигнализирай
147
икономист
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
До Анонимен 149Моите наблюдения са други. Работодателите масово предлагат заплати в рамките на 500-600/700 лева, а същевременно искат да си супер квалифициран(едва ли не да поемаш функциите на двама или трима души). Масово не се спазва роботното време, а извънредния труд не се заплаща! Много често искат за тези смешни пари, да се работи и по време на почивни дни и празници. Много често в България се работи при вредни и тежки условия на труд.
отговор Сигнализирай
146
Waffen SS
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
""На тоя биби изобщо не му върви. Няма Шенген, няма ? , няма Фолксваген, защо ли го държим още.""Ами загадка или по-точно защото е удобен като стара обувка.Някога Тони Блеар го наричаха пудела на Буш, е нашият го надмина в пъти .Той на кого не е пудел ,на Меркел,на Макрон,на Обама и на цяла тумба американски сенатори ,а най-накрая и на посолството на САЩ
отговор Сигнализирай
145
икономист
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До Анонимен 142Едва ли може да се каже, че азиатския пазар е неограничен, защото най-голямата държава там - Китай, вече започна да си произвежда собствени марки ниско-бюджетни автомобили, и след време може и да няма място за автомобили от Европа. Икономиката на Индия също расте с бързи темпове, така че перспективите в дългосрочен план, за сектор автомобилостроене не са добри. Големите гиганти ще намалят маржовете на печалбите си, и ще се наложи да съкратят голяма част от персонала си.
отговор Сигнализирай
144
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Няма да дойдат, защото българския работник е най-лошия в цяла Европа и не само.Масово хората са без никаква квалификация, но за сметка на това с големи претенции.Идва 20 годишен, без никакви умения и вика : ' Искам работа от 08.00 до 17.00, без събота и неделя, без нощни смени, без тежък физически труд, без да се изкисват някакви специални умения. За под 2 000 лева, няма да работя.Всеки иска да ходи на работа, колкото да отбие номера, но да взима много пари.
отговор Сигнализирай
143
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 5
"А по отношение на производителността, продължителността на работното време и отсъствията поради болест предимствата били категорично на страната на Турция."Нафацкаха ли го на *** с фалшивите болнични? Хахахахах. Мързеливо племе сме и това е то! Никой нормален няма да дойде да прави завод тука и ще си мрем в мизерията :)))
отговор Сигнализирай
142
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ние по-добре да се ангажираме да им дадем 100 милиона отколкото обучение работници + 1г. да не плащат осигуровки
отговор Сигнализирай
141
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Българското правителството също дава някаде към 100 милиона - а това обучението на работниците и осигуровките за 1г.
отговор Сигнализирай
140
Waffen SS
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
"Коли за бедняци...""Ние защото сме мно-о-о-го богати,та затова сме се превърнали в дизелова държава,защото нашите фукльовци отидат до Германия ,за да докарат някоя по-лъскава дизеларка,защото там масово ги ограничават и спират,а тук може да се поперчи и да се мисли за значим.А освен това не виждам,кой ще ни измести от последното място по доходи в ЕС, освен ,ако не пропаднем още по надолу.За нас важи ,поговорката "Той *** няма,гайда иска"
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
На тоя биби изобщо не му върви. Няма Шенген, няма ? , няма Фолксваген, защо ли го държим още.
отговор Сигнализирай
Новини