IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо компаниите се отнасят зле с персонала и клиентите? Пет причини


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

4
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
Ами при герб е така ! Ромски барони , ромски модел на поведение !
отговор Сигнализирай
3
БОГАТ И КРАСИВ ГУЩЕР
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 9
Повечето шефчета на фирми и франчайзи като куриерските фирми са с БКП жилка и обслужването им е гадно и долнопробно особено последните като ТНТ,ДиЕйчЕл,ЮПС,еkонт...и като побългарят нещо международно става страшно и шефчетата са едни комплексирани от пазарджишките села...мани мани...
отговор Сигнализирай
2
123
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 2
Щото ги считат за роби, работен добитъкк.
отговор Сигнализирай
1
prr
преди 5 години
Харесвам 42 Не харесвам 5
В България голямото текучество на персонала е повод за гордост. Наскоро един мой шеф рече: "На , погледни, за една година 75% от екипа се е сменил. И аз смятам това за прекрасно, понеже идват нови, мотивирани хора. Забелязал съм, че който се задържи тука повече от 3-4 месеца нещо почва да клинчи". А изнемогващия и изнервен персонал съответно си го изкарваше на клиентите. Те пък понеже получаваха същото лошо отношение навсякъде другаде- пазаруваха по инерция.
отговор Сигнализирай
Новини