IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Безплатен транспорт в Люксембург: Да, но колко ще струва?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Фалшива новина
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Цитат: Една от целите е да се облекчи трафика*Това ме е просто една от целите, а е главната цел. Другите цели са свързани с работната сила. В България след много години манипулации и промиване на мозъците, в такива случаи онези 80% все за по-чист въздух си мислят, а от намаляването на трафика на пътнически автомобили, въздухът няма да стане по-чист. Няма такава цел в Люксембург при въвеждането на безплатния обществен транспорт.
отговор Сигнализирай
32
RT
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
В нашия блок имаше детска градина на първия етаж. Оставяш детето и отиваш на работа, след работа го взимаш и се качваш в апартамента. Комунизъм...
отговор Сигнализирай
31
Фалшива новина
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Цитат: По данни на Евростат Люксембург има 670 автомобила на 1000 души население.*Не 670 автомобили, а само пътнически автомобили и то за 2017 година, сега са повече. Автомобилите според КАТ са пътнически, товарни, специални, автобуси и влекачи. Евростат публикува данни за пътническите автомобили, но от България подават данни за всички автомобили, за да не се вижда колко много назад сме по брой автомобили на 1000 човека население - около 320 на 1000 човека.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
За разпространението на грипните епидемии голяма роля има така нареченото саниране. Не знам някъде да са инсталирали системи за обмен на въздуха. Като се затворят плътно прозорците и е достатъчно топло и влажно, става идеална среда за всякакви бацили. Неслучайно в тропиците има най-много зарази, отровни животинки и смърт. В кола също не е възможно да се проветри достатъчно, да се подмени въздуха. А хората, и като привикнат на комфортна температура, намаляват вътрешния си имунитет.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Децата сега ги карат с кола до детската градина или училище. Първо, защото не е мислено за деца, когато са строени сгради, училищата не носят добавена стойност. Второ, премахнаха районирането заради отрочетата на големците. Трето, защото е недостойно вече да се движиш пеша, трябва да се покажеш. Четвърто, въведоха лично вземане на малките ученици от училище, което още повече стимулира обездвижването и заболяемостта. Няма достатъчно циркулация на белите дробове, на кръвта, за да се чисти....
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Съвременните градове са устроени за стимулиране на разходите, на потреблението, не за удобство на жителите. Строи се всяко за себе си.
отговор Сигнализирай
27
ДртПрч
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
А сега си представете, че водите децата си на училище с градския транспорт по време на грипна епидемия!
отговор Сигнализирай
26
ДртПрч
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Автомобилът е свобода. С автобуса се придвижвахме през соца.А сега си представете претъпкан градски автобус по време на епидемия от грип и коронавирус!
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Градският транспорт е неудобен. С кола е по-лесно. Въпрос на избор, не на пари.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Така се съсипва богата държава - с популизъм и социализъм. И варненският градски транспорт да стане безплатен, пак ще ходя на работа с кола. Първо, защото въпреки новите автобуси ми отнема твърде много време да ходя до работа с него, а ако напр. да си взема децата от училище, губя часове от живота си. Второ, трябва да чакам по спирки по 10 до 20 мин в студ, пек и дъжд.Трето, ако трябва да свърша още нещо през деня, като да отида до някоя институция, става бавно и тромаво.Четвърто, пазаруване
отговор Сигнализирай
Новини