IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Бясна дигитализация - зад борда падат възрастните, хората с увреждания, бедните


Обратно в новината

Коментари Коментари

97
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 13
До 117: Всеки прогрес е плашещ за предишното поколение, но това не означава, че прогреса трябва да спира. Ако човечеството слушаше такива като теб още щяхме да сме в Африка по дърветата. Нямаше да мигрираме по света защото старите няма как да вървят толкова. Нямаше да започнем да ядем месо защото старите немогат да ловят сами. Нямаше да открием огъня защото той е страшен. И куп други неща.
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
До Анонимен 111 Абсолютно вярно, но зарибяването е пълно, че видиш ли, нещата се правят в името на удобството на човека. Докато се усети и ще е станал ненунежен. Като се налагат банкомати, няма нужда от служител на гише, като си сканираш сам продуктите в магазина, няма нужд от касиерка и т.н и т.н. Но пък нали ни е удобно засега
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 11
До 117: по същия начин и когато са вкарвали първите машини хората са ги горили и унищожавали защото смятали, че ще останат без работа. По същия начин хората гледали с недоверие на лекарствата, по същия начин сега има индивиди които си мислят, че телефона ще им изсмуче душата. Просто тия които не се приспособяват изчезват. Елементарна еволюция. Навремето хората са мислели, че е по добре да гонят мамута вместо да се занимава с фермерство, но всички знаем какво е станало с ловците-събирачи.
отговор Сигнализирай
94
До 112
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Да в БНБ е ужас.Въпреки че има отбелязан вход за инвалиди отстрани оттам не те пускат да влезеш защото не стига до салона.Майка на 87 със счупен крак един път се наложи да отиде по стълбите на горе защото не я пуснали от входа,който е отбелязан че е за инвалиди.А охраната беше казала,че оттам може да влизат точно трудно подвижни хора лично на мен.А тя като отишла не я пуснаха.Така че толкоз с БНБ
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До До 98И още по-трудно ще е ако дигитализацията върви с бурни темпове. Тези, които днес се изживяват за някаква първа категория, защото се оправяли с копчетата на банкомат, може доста да им се стъжни картинката, ако си останат на това ниво. Но засега натискат телефона и смятат, че са достигнали технологичен връх.
отговор Сигнализирай
92
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
До 113: а когато ползваш чужда помощ под формата на касиерка в банката с какво се различава от асистента или роднината? Не е ли пак чужда помощ? Единствената разлика е, че касиерката не ти е зачислена персонално на теб. Малко ли случай имаше на касиерки които с пренасочвали пари от сметки на клиенти към други сметки без тяхно знание? Да, затова съм съгласен, че колкото повече има човешки фактор, то толкова по вероятна е измамата.
отговор Сигнализирай
91
до 107
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Това е защото България не е социална държава,която да се грижи за хората в нужда.Там например в бибилиотеката в градче и с 4000 души има такава услуга и веднъж на седмица отиват за консултация и консултанта е някой ИТ специалист и помага ако някой нещо не може да се справи.Отиват и такива с деменция,и живеещи сами,които им е невъзможно да се справят и няма как иначе,след като абсолютно всичко е дигитализирано и няма електронни подписи между другото по друг начин се удостоверява самоличността
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
От десетина години всичко стана "дигитално" и само това се повтаря. Великата панацея. Проблемът не е в използването на техниката, а в првръщането на хората нещо ненужно - банката затваря офисите си и гони служителите си да се оправят, дядо ти Хуан - също да се оправя, както може. Човекът не значи нищо. Няма съпричастност, разбиране, състрадание, забравихме ги тези думи и сме озверели един срещу друг, а така съвсем ще ни "дигитализират". Затова не хълцайте от възмущение, утре може да сте вие.
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
До 105: на него проблема не му е, че неможе да ползва банкомат, а гишетата, че работят само до обяд и, че няма във всеки вход или къща клон на банката която той ползва. Човека иска по един клон с 20 гишета във всеки вход. А как ще изгуби пари при теглене от банкомат можеш ли да обясниш? Като ги тегли и вместо 1 като натисне 5 и банката ще прати 500 евро на балдъзата ли? Как се губят пари при теглене от банкомат бе? Това е теглене, а не трансфер, че да ги пратиш на които не искаш!
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Изтегляш парите от банкомат, но там са заредени накъсани и мръсни банкноти. Звъниш на оператор- не знаят какво да правиш. Звъниш на втори- и там същото. Пращат те в клон на банката. Там вдигат рамене. Пращат те в БНБ. Там ти сменят банкнотите на гише и ти казват, че по закон това трябва да е прави във всеки едни клон на всяка банка. Но не го правят. И пак- теглиш пари от банкомат, заредени са скъсани...и т.н итн.
отговор Сигнализирай