Автомобилните производители станаха много алчни.Доскоро базова "Дачия" беше ок. 14 000лв.Днес е ок.20 000лв. за трицилиндров ,еднолитров,атмосферен мотор.Предпочитам да си поддържам старата кола,вместо да дам 20 000 лв. за еднолитрова прахосмукачка.
отговорСигнализирай
47
Веселинъ 7112136860 преди 3 години
06
Няма по-добри автомобили от Руските. Те са вечни. И го казвам като човек,който мрази ,по принцип,автомобилите.Чуйте моторите на модерните западни автомобили,отлепването на гумите от асфалта...самият западен асфалт вижте.Ад от гнусни звуци.
отговорСигнализирай
46
Анонимен преди 3 години
20
в швейцария ги гледам по дилършипите стоят, нема опашки, даже дилърчетата ходят от време на време с мокрия *** ги забърсват. верно че за една пластмасова таратайка с емблемка на бмв искат от 30 хилки на горе и няма място вътре да се обърнеш ама статус символче е все пак тря сме пичове и да плащаме сума ти пара за ръждясваща кофа. има достатъчно таралясници в европа за да може всяко семейство да има по две. ако спрат да ги режат за скрап и почнат да ги оправят нови коли няма да се купуват. а
отговорСигнализирай
45
Анонимен преди 3 години
70
Новото поколение икономисти надмиха и Берни Мадоф а всички политици им пляскат, създават умишлено дефицит и после всичко в пъти нагоре, то се почна от виедокартите прди години, сега вече е коли и какво ли, а скоро като влезеш в магазина и млякото ще е лимитед едишън само 100 бройки по 10 лева и само с връзки.
отговорСигнализирай
Аз живеят в ЗЕ от 12 години и най-отговорно мога да заявя, че това са пълни измислици, всеки три години в ЗЕ хората си сменят колите. Тук в ЗЕ каъдето аз живеят много по изгодно е да караш нова кола отколкото стара.
отговорСигнализирай
42
Анонимен преди 3 години
32
Не само в ЦИЕ, и в ЗЕ старите коли са по-скъпи. За нова кола се чака 2-3 години и не се знае каква ще я доставят защото няма материали. Обикновено ги доставят с орязано обуридвана. Друг проблем е, че новата кола я купуваш днес, а като я доставят след 2 години цената и вече е 40% по висока - това е чиста загуба за производителите. БМВ вече уволони 700 работници, много дилъри на БМВ в Европа затвориха, БМВ не е единичен случай. Затова запазена кола на 3-5 години е по скъпа от нова.
отговорСигнализирай
41
Hoqsan преди 3 години
40
До АнонименКакто всяка една кола... това е машина и се поддържа, има ресурс, който варира според задкормилното устройство. В статията се говори за коли до 5-6 години макс, такива каквито масата българи не могат да си купят без да се обатачат с дългосрочен заем...
отговорСигнализирай
40
123 преди 3 години
111
В тази статия няма едно смислено обяснение,защо трябва да са по -скъпи старите автомобили.Само локуми и общи приказки.Тия от горубляне търкат доволно ръчички.
отговорСигнализирай
39
До 40 преди 3 години
65
Представям си как си натоварил колелото с 4 сака багаж и го бутаж, бутаж примерно 40 километра. Браво.
отговорСигнализирай
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години
преди 3 години