IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мафията, еколозите, географията: Какво пречи най-големият мост в Италия да бъде изграден?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
Има обиколен път и може да се види на картата. Говоря за големи разстояния, не за малките градове от района.
отговор Сигнализирай
18
ОПтимизация
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
Сеизмолози подават че има скромен риск от 12 ПО МШК.. Нужни са проучвания допълнителни.. ДА СЕ ОПТИМИЗИРАТ ТРАНСПОРТНИТЕ ПОТОЦИ С Сицилия.. ТАМ има УНИКАЛНИ ВУЛКАНИ. В момента се засича ЗАДИРАНЕ НА ЕВРО АЗИЯ С АФриканската платформа в региона на средиземно море вкл близо до Санторини ..Задиране се засече и с МАла азия след земетресенията от 7 .8 .
отговор Сигнализирай
17
Знайко
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 0
консул Метел наниза варели и дърво, за да премести 100 бойни слона от Картаген до Рим....предполагам автора или по-точно гугъл-преводача има предвид бъчви, защото по него време варели никой даже не е сънувал. Иначе с моста остров Сицилия ще се превърне в полуостров и ако съм мафиот със сигурност това няма да ми се хареса. Един трудно достъпен остров е една естесвена крепост, особено при лошо време!
отговор Сигнализирай
16
опетков
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Анонимен Я кажи къде е "обиколния път", че нещо не се вижда на картата. Имаш ли идея за какво говориш? Има си фериботи от Европа към Азия там, но и те са с пари като моста. Естествено, че минаването през моста ще струва пари. Наали трябва да се избият вложените.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 2
Мостчето е италиански предизборен балон през последните десетилетия. Има ли нужда от това "на всеки час могат да преминават 6000 коли и камиона, а на ден - 200 влака"? Грандиозни нужди! Грандиозни суми - 4,5млд, за 3 км плюс още 6,75 млд за инфраструктура към моста. Дотук са издухали 1,2млд в "проучвания". Звучи ли ви познато? С нашата втора АЕЦ например - "да бъде или да не бъде"?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 1
Мафията само краде, тя не строи. Ние го знаем много добре.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 1
Както винаги зелените сектанти са против, за тях човешкото благоденствие, развитие и перспективи не значат нищо.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 2
"Ще го направя, когато мостът до Месина бъде завършен".-------------Тука имаме същата поговорка ама за магистрала Хемус.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 3
При Чанаккале мостът обаче е платен. Ако сте с кола, минаването е 20 кинта, минибус - 25 кинта, автобус - 45 кинта, камион - 50 кинта, тир - 95 кинта, мотоциклет - 5 кинта. Много от турците не ползват моста, защото защото в Турция бензинът е малко по-евтин от в България (и по-качествен), и те ще загубят повече време, но ще им бъде по-евтино, ако минат по обиколният път.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 6
До 9Най-дългият мост е в Турция в град Чанаккале ! Нищо, че ги наричаме средновековци :))))))))Въпросното мостче даже не е сред 10те в света, да не кажем, че и сред 20те, го няма.
отговор Сигнализирай
Новини