И аз се занимавам странично с авиация но толкова глупости в коментари и статията не съм чел.
отговорСигнализирай
21
Рв преди 8 месеца
20
До 17 IFR знаеш ли какво значи? Да, точно за летене без видимос!
отговорСигнализирай
20
Веско преди 8 месеца
20
До 16. Точно на еарбъс от всички модели не може да се изключи изцяло автоматиката защото е задно-центрован. Тоест центъра на масите му е зад центъра на подемната сила на крилата - така се печели повече товароподемност при по ниско челно съпротивление. При това положение обаче машината е аеродинамично неустойчива и единственото което я държи в прав полет е автоматиката.
отговорСигнализирай
19
РВ преди 8 месеца
32
До 17Ко речи, ко? Не може да се планира курс? Въх , пилот съм от 20 години и чак сега разбирам че не можем да планираме курс!
отговорСигнализирай
18
Анонимен преди 8 месеца
140
Абе днесаа, копейко гробарски сайт такъв. Тази новина я пуснахте 100 пъти. Я напишете и обширни анализи за корупционната схема на ГЕРБ-ДПС и Турски поток, за Пътната карта, и сложете като новина номер едно 3 дена подред. Ама не можете нали. Пеевски ще ви наандахерца..
отговорСигнализирай
17
Анонимен преди 8 месеца
42
Не може да се планира курс поради силните течения горе. Те могат да изместят предполагаемото местоположение във всички посоки. Това е причината за почти всички катастрофи. Когато няма видимост пилотът не знае къде е. Отклонил са е от курса, смята, че е достатъчно високо, а всъщност е пред хребета на планина. Или при изчезналия Малайзийски полет: Навсякъде - океан. Като се събуди пилота си избира посока.
отговорСигнализирай
16
До веско преди 8 месеца
52
Не е точно така. Авто пилот не се подразбира само държане на курса и височина към серия зададени beacons. Има и авто тръст, авто трим много различни системи които работят в колаборация една с друга. В случая са подминали последния beacon и хеадинг контрола е продължил по същия зададен параметър. Под автопилот хората си представят копче и самолета сам лети но съвсем не е така. А320 може да се управлява абсолютно само на ръчно.
отговорСигнализирай
15
Алекс преди 8 месеца
84
Добре,че AIRBUS са направили добър самолет,който може да лети и без индонезийски пилоти.Изглежда в индонезийската авиация нещата са тотал щета.
отговорСигнализирай
14
Анонимен преди 8 месеца
48
Не е никакъв проблем при съвременни самолети и летища , не е сигурно дали пътниците биха се качили ако значт че в самолета няма пилоти , за това ги държат , но пано или късно бъдещето на авиокомпаниите ще е без пилоти.
отговорСигнализирай
13
Баш преди 8 месеца
44
Русия не е така, шъ знайш! Другите държави може и да са, но не и Русия. :)
отговорСигнализирай
преди 8 месеца
преди 8 месеца
преди 8 месеца
преди 8 месеца
преди 8 месеца
преди 8 месеца
преди 8 месеца
преди 8 месеца
преди 8 месеца
преди 8 месеца