IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Борбата с хутите: Мисията "без право на грешка" за защита на Червено море не работи


Обратно в новината

Коментари Коментари

39
анализатор
преди 7 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 5
Кога останалия свят ще се осъзнае,че от света на исляма не излиза нищо човешко?Д-и-ва-***,на които им дават оръжие в ръцете,не заслужават да живеят.Кога нормалните общества ще разберат,че решението на проблема е,физическо ликвидиране на терористите.Светът на исляма е изостанал някъде н осми век,и въобще не искат да мръднат.Полуживотинско съществуване.Човешкия за тях няма никаква стойност.Израел нагледно ни изнася лекция,как светът да се справи с ислямистите.
отговор Сигнализирай
38
До22
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 3
Мой,ама той кИлеша е третополов,защо го обиждаш на Момче и Момиче?
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 2
За да не поемат рискове, доставките през Червено море бяха почти едновременно спрени от всички най-големи корабни и транспортни компании, сред които: датската "Мерск", швейцарската МСК, германската "Хапаг Лойд", френската СМА и петролният и газов гигант "Бритиш Петролеум". Маршрутът около Африка през нос Добра Надежда удължава пътя от Азия до Европа с осем хиляди километра и 10-14 дни, чисто по отношение на горивото, цената на всяко пътуване се увеличава с най-малко един милион долара (средно - с 15%).
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 2
ЕС загуби вече 35 милиарда , потокът от стоки през Червено море е намалял с 30%, в Европа е започнала паника поради разкъсването на логистичните вериги, доставката на стоки става все по-скъпа, което неизбежно води до по-високи цени.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 1
Има си хас и да проработи тая мисия,сандалетковцитв са се покрили по дупkите като къртици,въоръжени с прилични ракетки сглобени в Иран с удобната подкрепа на Русия и Китай и чакат на гюме поредното корито!
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Суецкият канал вече е загубил 18% от световния флот. Половината от флотилията на контейнеровозите, които редовно пътуват през Червено море и Суецкия канал, сега избягват маршрута поради заплаха от атаки, според нови данни от индустрията.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Исторически момент - нос Добра Надежда надмина по количество превозвани товари Суецкия и Панамския канал заедно.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 3
А какво става с Москва за 3 дни? НАТО влезе ли вече в Москва?
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
Когато основният световен поток на стоки минава през проливите, ако една или две държави по пътя се запалят, ще има ситуация, при която някъде на брега на Йемен ще има няколко момчета по джапанки с джавелини и те ще събират дан от всеки газовоз, който минава минава. А Европа сега живее само от вносен втечнен газ. Няма да стрелят по този газовоз, ще вземат 10 милиона долара от тези компании, които ги застраховат. И цените на газа ще бъдат съответстващи. А САЩ ако искат всички самолетоносачи да изпратят срещу тях.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 7
А какво става с Пригожин? Ами с Герасимов? Ами със Суровикин? Ами превзеха ли Киев за три дни? АХАХАХА
отговор Сигнализирай