IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

И "Волга" възкръсна, представиха наведнъж три нови модела


Обратно в новината

Коментари Коментари

92
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 4
В сащ повечето преподаватели в университетите по физика, математика, компютърни науки са индийци и всякакви други етноси -- пътувай ***...
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Градска Легенда Ами, той другаря е специализиран в разпространяването на опорки за тогавашния режим, тъй че не е учудващо ...
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 3
Ако питаш русофилите сигурно ще ти кажат, че това е поредното инженерно постижение на русия и автомобилен връх. В реалност те самите карат немски премиум автомобили на по 20 год и 500 хил километра, реални ;)
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 2
До Анонимен 87 Когато видя китайски инженер да доминират в европейските автомобилни фирми, тогава са "номер едно". То и индийците от Тата произвеждат трошки, но никой не ги мисли за "номер едно", нищо, че като обеми произвеждат повече от 2/3 от автопроизводителите в света.
отговор Сигнализирай
88
Градска Легенда
преди 7 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Христо Христов - аз поне работих в този завод.Това е градска легенда и е далеч от истината. През 1965-1966 се оказа че по СИВ ще специализираме в производството на кари -електро и мотокари. Тогава се преустанови производството на автомобилите Пирин в Ловеч/ на етап нулева сериа на фиат 650 ,фиат 124/ и серийно произвежданото Булгарено в 3 модела. Преустановиха работа и десетина авторемонтни завода, които по късно бяха възстановени
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 2
До анонимен *** Как 5 човека? Трябва съвсем да си отнесъл плуваката да си купиш китайска кола с руско име. Поне ако си купиш китайска кола с китайско име ще ти е по-евтина. Не, че някой иска да си купува такива....
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 8
Китай в 2000 година нямаше автоиндустрия, а днес е номер едно. Междувременно немски инженери (и не само) от водещи автомобилни компании са били наемани на двойни и тройни заплати в китайски компании. За което има и вицове, например -- срещат се двама инженери в Мюнхен и единият пита другия -- как си сега? -- нали разбираш, след Китай тука ...
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 0
До Анонимен 77 Тя затова Ладата си остана на нивото от италианците, след което трябваше да чакат пак "гадните западняци", тоя път от Рено да купят дял, за да започнат да произвеждат модел, който не е с дизайна и техниката от 1977 година. Но иначе западняците са гадните де, само дето каквото и да правят крепостните, все гледат да се докопат до нещо западно.
отговор Сигнализирай
84
анонимен келеш
преди 7 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 1
Бас хващам,че в България тва автомобилно чудо ше си го купят не повече от 5 човека:):):)
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
Гледаме поредният нескопосан руски плагиат от западното автомобилостроене.
отговор Сигнализирай
Новини