Ха Ха кой каквото и да ви говори, винаги става дума за пари. До сега се печелеше от ЛГБТИ пропаганда, но май почва да се вижда че печалбата е по-малка от загубата. Няма как нещата да не си дойдат на мястото. Особенно като закъсат от към хора. А те не се раждат от ЛГБТИ двойки, тройки, четворки и т.н.Прочети още на: https://dnes.bg/business/2024/10/16/toiota-veche-niama-da-sponsorira-sybitiia-i-kampanii-na-lgbt-obshtnostta.623603
отговорСигнализирай
Браво на Тойота. Пак ще си купя от тях автомобил тогава.
отговорСигнализирай
72
Анонимен преди 1 месец
80
БРАВО! Все повече компании трябва да предприемат такъв курс!
отговорСигнализирай
71
Анонимен преди 1 месец
100
Японците като цяло са здравомислещи. Това е само САЩ подразделението на Тойота. До сега японците са ги търпели просто от чувство на колегиалност и от добро възпитание. Сега обаче вече чашата на търпението е преляла и при тях. В тяхната страна вече ясно заявяват, че тези не водят до нищо добро и съветват да ги избягват.
отговорСигнализирай
Серраа в устиччката на нела и на античовешките изверги от тойота. Да изпукатеВсичкиМамичкАТа виДаЕбаВустатаИ вГъза, вечнаАнатема на изчадията които лансират подобни античовешки и антихристиянски извергщини
отговорСигнализирай
68
13462 преди 1 месец
74
До до 61Боже, колко си заблуден! Т.нар. от теб "премиум" марки разчитат не на качеството, а на такива смо.та.ня.*** като теб, които се връзват на лъскавата опаковка, под която всъщност няма нищо по-различно от една Тойота. Европа отдавна вече не е платежоспособния пазар, който беше преди! Не случайно всички европейски коли започват да приличат на кичозни, безвкусни пластмаси, защото модата се диктува от азиатските пазари, които от рикши се качиха на БМВ.
отговорСигнализирай
преди 1 месец
преди 1 месец
преди 1 месец
преди 1 месец
преди 1 месец
преди 1 месец
преди 1 месец
преди 1 месец
преди 1 месец
преди 1 месец