IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как да се правим с трафика в София? Идеите на основните играчи


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
ужасен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Намерете начин да спрете притока на хора към София. Това се превръща в кошмар!!!!Няма въздух за дишане. Няма място което да не е задръстено от хора и коли. Да не говорим за простотията, агресията и диалектите на новодошлите.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Утроете заплатите в страната и всичко ще си дойде на мястото.
отговор Сигнализирай
15
Ашко Л. Сун
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Архитектчето пък си иска да чертае план, Майчето - да проверява другите, белия правоспособен Ангел ще се бори с неправоспособните, независимият Борко ще "дестимулира" стигането от точка А до точка Б.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Всичките им мерки за трафика, които чета, ще намалят средната скорост. Като вися един час с колата, вместо половин, как ще се отрази това на замърсяването? Мда, не се бяха сетили. А на икономиката? И за това не се бяха сетили...Трябва да мислят точно в посока как да повишат скоростта на придвижване. Скоростта на придвижване на населението е вързана в една хубава икономическа формулка - вдигаш скоростта, икономиката расте... Мма кой да я е чел?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Първата стъпка е да се спре грабежа на общински средства така характерен за ГЕРБ. С тези милиарди, които ГЕРБ краде всяка година, София трябваше да е по-добър град за живеене от Виена. Фандъкова какво предлага? Предлага много популизъм и възможност за пореден грабеж.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Реалността е, че автомобилите в България ще се увеличават, вкл. и в София, защото доста изоставаме от средното ниво за ЕС. Такава е тенденцията въпреки намалението на броя на колите в България в последните 2-3 години. Проблемът не е в броя на колите, а в некадърното управление на автомобилното движение. Не може една учителка по руски да решава транспортните проблеми на София, сякаш София е град с 10-20 хиляди жители. Над 10 години транспортната схема в София се влошава и то много.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Почти всичките предложения на кандидатите зс кмет на София неминуемо ще доведат до влошаване на трафика и повече катастрофи, въпреки че се предлагат уж да ги намалят.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Автомобилите в София са значително по-малко на единица площ в сравнение с подобни градове в Ес, но изглеждат много повече заради изключително много влошената организация на движението и паркирането, както и от заради това, че в София няма подземни и надземни многоетажни паркинги. Например в Париж автомобилите са около 20-30 пъти повече на единица площ, но изглеждат значително по-малко в сравнение със София.
отговор Сигнализирай
9
Край
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
София е над 10 ПЪТИ по-малка от Истанбул. Средната скорост с кола е 14 км./час. Лека е един Колата да стане скъпа в града - парите от колите в силен градски транспорт.Само дето *** е склонен да дреме във вехтата ЕС класа и да трови всички с дизел без катализатор само да не се качи на трамвай.А властта пък гледа да му угоди за да му добара данъците и да ги харчи с мерак.
отговор Сигнализирай
8
Край
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 10
За да ви харчат данъците всякакви лакърдии ще ви наразправятСамо истината че 1/3 от колите трябва да изчезнат от София няма да смеят да ви кажатСега средната скорост в града е 14 км в час и скоро и последния клошар ще е с кола
отговор Сигнализирай