IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Уволниха директора на "Железопътна администрация"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Владко
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Симеон Ананиев беше много отворен за промени, държеше за въвеждането на градска железница, бяха разработени схеми. Архитекта ***-ов и тъпата *** ФандАкова не позволиха това да стане. Министър Цветков трябва да даде оставка! Ако си спомняте последния път като се качи за показно на влак, каза, че не се е возил на влак повече от 10 години! Министър, който не познава системата! По същия начин беше натресен головодника Любомир Христов като зам. кмет по транспорта на столична община.
отговор Сигнализирай
17
Гражданин за ЕРБ
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Уволниха директора на "Железопътна администрация"... за да направят PR на Бойко.После съда като върне човека на работа поради незаконно уволнение и данакоплатците му платим обезщетението, то умните кратуни ще викнат: СЪДА Е ВИНОВЕН...е, по добре да е виновен съда, че фразата СТАНИШЕВ Е ВИНОВЕН СЕ ИЗТЪРКА.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
министърааа Бокооо
отговор Сигнализирай
15
misho.eu
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Министерство на глупостта и съобщенията - misho.eu/?p=176
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Сегашните са резервната гума на предишните.... всичките са или ченгета или "бивши" *** или и двете....
отговор Сигнализирай
13
Познаващ кухнята
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Така е... Но в сега действащия закон е угодено на Божков - благодетеля на предишните две правителства и собственик на Института в Илиенци и "сертифицирането" е текст от закона... А щом е закон - трябва да се спазва. Сегашните имаха парламентарно мнозинство и достатъчно време да променят закона, но не го направиха...
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Че то и сега си има гаранция при ПР, ГПР, КР.... отделно се прави преглед преди се излезе от депо, "майстора" ако има забележки няма да приеме машината..
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Чудесно още един гъзоръчко - номенклатикур вън.
отговор Сигнализирай
10
Познаващ кухнята
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако навреме бяха променили Закона за БДЖ, можеха да минат съвсем тънко - при всеки капитален ремонт на локомотив или вагон, извършителят на ремонта носи отговорност и гаранция гаранция за техническа безопасност до следващия капитален ремонт. Това е равносилно на сертификат...
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тоя сертификат за безопаснот беше измислен за да може една частна организация която единствено "има лиценз" да издава такива сертификати да рекетира всички собственици на локомотиви за 7бона на машина годишно.... в България има около 200 локомотива.... Разходите за издаването му са заплати на двама пенсионери (по окло 700 лв)+ лист хартия и малко мастило... Издаващите не поемат никаква отговорност и не дават никаква гаранция че тази машина наистина е безопасна...
отговор Сигнализирай
Новини