IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Договорно GSM закрепостяване


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

83
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
М-тел заблуждават с изговорените минути. Казват ти ,че имаш повече минути и ти си говориш спокойно . В един момент се оказва, че си надхвърлил с повече или по-малко и си говорил за своя сметка. Това им е само един от номерата.
отговор Сигнализирай
82
миличка 1/1
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Крайно логично е:1.Договорите първоначално са срочни,2 години (според усл.на оператора)! След изтичане на 2те години стават безсрочни, като по всяко време потребителя може да прекъсне договора с едномесечно предупреждение, без неустойки!2. Ако преди изтичане на 2те год се преподпише договора по желание на клиената (защото пр. оператора дава смарт фоун за 1лв на определен тарифен план,само за преподписващи) и в последствие потр. реши да прекъсне договордоговора, то той запзаплаща 100% неуст.
отговор Сигнализирай
81
оле
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
С автоматичното подновяване на договорите се превръщаме не само в закрепостени ,но ни се нарушава правото на личен избор т.е правото на свобода.Както и да го мислим ,ние по конституция сме свободни,така,че Мобил.оператори макар,че нямат интерес трябва да се съобразят с това.
отговор Сигнализирай
80
миличка 1/2
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Всеки, който подписва договор трябва да може и да си направи сметката, нали?и съответно да поема отговорност за онова, което подписва!3. процедурата по прехвърляне на личния телефонен номер от един оператор към друг СТАВА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ И ЗА ТОВА СА НЕОБХОДИМИ НЯКОЛКО ЧАСА!!! да кажем в рамките на 24ч.4. предупреждаването на крайния потребител "при наближаване на определения от него месечен лимит" -ОК, за да се избегнат неосъзнатите длъжници ...или онези, които много говорят, а не мислят
отговор Сигнализирай
79
миличка 1/3
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
5. Фактурите трябва да могат да се повикват от потребителя по всяко време!!! по електронен път - интернет, с някакъв определен срок назад! А за останалите (които нямат нет) - информация за месечната сметка с sms и допълнително на хартиен носител. 6. "договарянията от разстояние"- няма такова нещо!!! няма как да се докаже самоличност по телефона, било то и с 3Д7. изпращане на кратки съобщения - засягащи само важни теми като - потребителската сметка, наличието на нов тарифен план,нови услуги..
отговор Сигнализирай
78
миличка 1/4
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
8. При налични неплатени сметки оператора НЕ прекъсва потребителски договор, а уведомява потребителя за положението, дава срок за изплащане и информация, че при неизплащане в този срок задълженията се препращат и прехвърлят на съответветна инстанция от съдебната власт (не просто някакви фирми!!!) - по събиране на задълженията или нещо такова... не знам как се води ... 9. При злоупотреба от страна на оператора - като неспазването на кредитния лимит - оператора изплаща неустойки!.. и има още..
отговор Сигнализирай
77
Дедо Гаджа
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Подобни проблемни клаузи има и при договорите с доставчиците на Интернет. Знам за случаи, при които договорът ти изтича, след 24:00 ч вече Интернет нямаш, а след това най-нахално ти пращат Емейли с покана да си продължиш договора. Че как да ги прочетеш, след като нямаш Интернет? А може ли вече да не живееш в България?Нека Законодателите да обявят подобни клаузи за невалидни при всякакви договори. Ако си доволен - отиваш и сключваш нов договор, а ако не си - не отиваш!
отговор Сигнализирай
76
Дедо Гаджа
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Подобни проблемни клаузи има и при договорите с доставчиците на Интернет. Знам за случаи, при които договорът ти изтича, след 24:00 ч вече Интернет нямаш, а след това най-нахално ти пращат Емейли с покана да си продължиш договора. Че как да ги прочетеш, след като нямаш Интернет? А може ли вече да не живееш в България?Нека Законодателите да обявят подобни клаузи за невалидни при всякакви договори. Ако си доволен - отиваш и сключваш нов договор, а ако не си - не отиваш!
отговор Сигнализирай
75
...
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Абе това със автоматичното подновяване на договорите си е баш закрепостяване, пък кой каквото иска да си пише! Гадното също е, че не си спазват и собствените договори и рекламирани услуги, и не стига това ами се опитват да те изкарат и теб виновен за това! А за да е още по-гадно като се оплачеш или подадеш жалба все тая! Плати си за разпечатка, плати си за незнам какво си и прочие! Закрепостяват те и да бачкаш за тях, това е!
отговор Сигнализирай
74
fani
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
е не може да се сравняваме с европейските цени по стандарти - но по високите цени - явно можем. Не ссъм запозната какви са им там цените на мобилните услуги, но със сигурност фактите ще са фрапиращи. Аз само едно не мога да разбера - радваме ли се на прекратяването или не. Щото недоволни има винаги, и от всичко. *** е, че не се замисляме за истински важните неща, а си хабим енергията за други, които не заслужават чак такова внимание.
отговор Сигнализирай
Новини