IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кой иска да инвестира в кочина?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

1186
Гуньо
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Май Бойко се приготвя за съдбата на Кадафи, затова въоражава НСО :-)
отговор Сигнализирай
1185
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
1262 и 1263 , тук има хора на които специално се плаща за спам и разводняване на темите, а ако не се плаща те просто са ***!Всички знаем фактите и е добре ,че припомняш на позабравилите , но за съжаление не виждам начин да се измъкнем от въпросната мафия :(За мен лично изхода е в чужбина и усилено се подготвям. Няма да има оправия в държава в ,която си разиграват коня мафиоти и престъпници!
отговор Сигнализирай
1184
ha-ha haaaaaaaaaa
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
DRUGO NE IM OSTAVA.KOSTOV E OT TEHNITE REDICI.KRADCITE SE OBEDINQVAT.V NOVIQ ZATVOR 6TE IMA VIP KILII ZA TQH.
отговор Сигнализирай
1183
bravo boiko
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
17.03.11АБВ и БСП подкрепят и десен кмет, за да спрат ГЕРБ
отговор Сигнализирай
1182
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Скромният принос на Борисов и СИК към увеличението на цените на горивата"Да протестират срещу Кадафи", така премиерът Бойко Борисов отговори на нарастващото недоволство от покачването на цените на горивата, което придоби драстични размери през последните седмици. Както обикновено, премиерът се опита да се измъкне от отговорност с международното положение и потърси вината във всички останали, но не и в собственото си управление. Разбира се, далеч сме от мисълта да вменяваме непривични за държавата отговорности и не очакваме от нея да се меси в чисто пазарни отношения. Ненамесата на държавата в пазарните отношения е основният аргумент на онези, които оневиняват правителството за сегашната ситуация на шоково поскъпване и твърдят, че това е световна тенденция, от която ние не правим изключение.Това е вярно само донякъде, защото България все още е твърде, твърде далеч от развитите пазарни икономики, които обикновено ни дават за пример. "Пазарната" ни икономика също е фасадна, както са фасадни демокрацията и институциите, които са уж призвани да я защитават. Българското общество е имитативно, ние сме царе на симулацията. Симулираме, че сме държава, симулираме, че в нея има разделение на властите, симулираме, че институциите вършат действително работата, заради която са замислени и създадени, симулираме, че сме европейска страна, в това число и пазарна икономика.Случаят с повишението на цените на горивата е много показателен, защото в цялата тази история Бойко Борисов е ангажиран освен като премиер и като бизнесмен, който брани личния си интерес. В някаква степен неговият частен бизнес има принос за днешните високи цени. Какво имам предвид през 90-те години фирма "Ипон" беше създадена от СИК, за да поеме охранителния бизнес на групировката. Може би днес малцина си спомнят, но по онова време стикерите на СИК и "Ипон" можеха да се видят, залепени една до друга върху витрините на много частни заведения и публични сгради. СИК застраховаше, а "Ипон" охраняваше.Когато "Нефтохим" бе приватизиран от руската "Лукойл", тази схема, с малки изменения, влезе и там. Фирми на СИК поеха дистрибуцията на горивата, а "Ипон" на Бойко Борисов се зае с охраната, в това число и на тръбите.Още оттогава датират близките отношения между днешния премиер Бойко Борисов и генералния директор на "Лукойл" за България Валентин Златев. Двамата просто имат един много добър съвместен бизнес, а като се имат предвид българските нрави и огромните пари, за които става дума, едва ли този бизнес е секнал само защото Борисов е станал висш държавен чиновник и формално няма право да развива своята охранителна дейност. От друга страна, "Лукойл" е достатъчно мощна фирма, за да организира сама своята охрана и дистрибуцията на своето производство, но тогава биха секнали описаните схеми, през които текат парични потоци. Разбира се, че по този начин в цените за крайните потребители влизат и немалкото разходи за охрана и дистрибуция. По този начин направените разходи, за да върви бизнесът на Борисов и на СИК, влизат в обосновката за формирането на цените. И ето как накрая излиза, че не Муамар Кадафи, а бизнесът на премиера Борисов и неговите оцелели съдружници от СИК са истинската причина стотици хиляди българи да се чудят как да заредят автомобилите си, а още по-голям брой хора с какво да си купят нормални хранителни продукти, цената на които неизбежно се вдига, щом се вдигне цената на горивата. В този смисъл е добре Борисов да не се прави на ударен и да не ни праща при Кадафи, за да не го сполети днешната съдба на либийския диктатор.
отговор Сигнализирай
1181
Фактите!
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Доклад на Световната банка: Българското правителство не само не е облекчило ефекта от кризата, но и е усилило нейната тежестДоклад на Световната банка, цитиран от Дойче Веле, опроверга категорично твърденията на премиера Борисов, че правителството е взело ефективни мерки срещу кризата и България вече излиза от нея. Според доклада България е сред страните, чието население е пострадало най-много от кризата не само заради загубата на работни места, но и заради намалелите доходи на работещите, а страната е посочена като пример за държава, в която свиването на разходите за основни нужди е тревожно. За тежката сиутация в България експертите на Световната банка обвиняват правителството, което според документа не само не е направило достатъчно за облекчаване на ефекта от кризата, но е добавило към бремето, като е съкратило разходите за здравеопазване и образование.Мохамед Аджаулд, който е един от авторите на доклада, е заявил пред Дойче Веле, че в България сред бедните домакинства, засегнати от кризата, 20 процента са намалили посещенията си при лекар дори когато в семейството е имало болни.Според експертите на Световната банка България заедно с Армения и Черна гора е една от най-засегнатите страни от кризата в Източна Европа. В доклада се посочва, че макар на пръв поглед безработицата в страната да не е особено голяма, хората страдат от масивно обедняване. Броят на тези, чиито доходи са намалели рязко, въпреки че те са продължили да работят, е 6 пъти по-голям от броя на останалите без работа.Световната банка отбелязва също, че голяма част от по-бедните хора в България са престанали да купуват предписаните им лекарства, за да могат да се хранят.Друга засегната от кризата и безпаричието сфера е образованието. Хората в България са успели да продължат да изпращат децата си на училище, но всички образователни екстри са отпаднали. Тези принудителни образователни лишения може да имат за резултат по-ниска квалификация и бъдеще с по-ниски доходи за сегашните ученици.България е една от малкото държави, които са намалили разходите си за образование и здравеопазване по време на кризата.Основният извод на доклада е, че настоящото правителство не само не е направило достатъчно за облекчаване на ефекта от кризата, но е влошило ситуацията. В резултат твърде много хора в България нямат достатъчно храна, нямат достатъчно лекарства и медицинско обслужване.В доклада не се споменават нито магистралите, построени от Борисов, нито спортната зала, нито Южната дъга.
отговор Сигнализирай
1180
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
BORISOV E 4OVEK NA ***. PO4TI 90% OT *** GLASUVAHA ZA NEGO. PRAVETE MU SMETKATA ZA KOGO RABOTI
отговор Сигнализирай
1179
дневник.бг
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
"...Продължава и финансирането от данъкоплатците на уж европейските проекти - другата гордост на премиера Бойко Борисов, софийското метро, което трябваше да получи 3 млн. лв. по оперативна програма "Транспорт", ги губи заради куп нарушения (на dnevnik.bg). Което означава, че и тази "финансова корекция" ще бъде платена от данъците на гражданите.Вместо да се опита да даде обяснение за липсата на реформи, които поне отчасти да парират ефекта от кризата, както и за изливането на обществени средства в некачествени строежи, премиерът вчера обяви в телевизионно интервю: "За мен ще си спомняте, че съм направил "Тракия", "Струма", "Хемус", Южната дъга на Околовръстното." Опасна илюзия - в края на 30-те години на XX век и други лидери са се заблуждавали, че ще ги запомнят с добро заради строените по тяхно време магистрали. И не са познали."
отговор Сигнализирай
1178
до 1257
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Готов съм да дам някой лев за да разбера кои са драскачите. Да им кача снимките в нета, да ги заплюват на всеки ъгъл и децата им да ги е срам да кажат кои са им родителите.
отговор Сигнализирай
1177
3 млн. лв. европари
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Заради финансови и технически нарушенияСтроежът на метрото отрязан от 3 млн. лв. европариЕкип на Mediapool17 Март 2011
отговор Сигнализирай
Новини